Dit is niet leuk.quote:
Daar hebben ze het zelf naar gemaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Complete minachting van vele bands hier.
Er zijn kuttere nummers om aan te horen, luistert wel lekker weg op zich.quote:
Klinkt heel goed. Ik ben bang dat ik dat ook eens ga doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik vanavond maar eten bestellen, want lui.
En wij vliegen door de topics heenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En daarvoor De Vlieger en Starman. Leuke titelcombinatie wel.
(zei ik vorig topic al, maar geeft niethet gaat ook zo snel)
Ga maar weer weg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef Bugno het volgende:
Fanta zonder prik dit. Ja, dat is nog erger dan cola zonder prik.
Echt he ...quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Complete minachting van vele bands hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hebben ze het zelf naar gemaakt.
De tweede helft trek ik prima hoor. Een van de betere nummers van Blof, en het enige goede nummer van The Common Linnets.quote:
Wat is een circel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef alopio het volgende:
[..]
En wij vliegen door de topics heen
#decircelisrond
circelquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef alopio het volgende:
[..]
En wij vliegen door de topics heen
#decircelisrond
Ik doe dat denk ik maar op 1 januari.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik vanavond maar eten bestellen, want lui.
Dat wel, maar voor mij valt dit onder de categorie muzikaal behang/granolquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn kuttere nummers om aan te horen, luistert wel lekker weg op zich.
Belachelijk dat ze weer naar het weekend voor gestuurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |