Nee, ik dacht daar ga ik geen energie in stoppen...je moet dat wel onderhouden en op tijd eten geven.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij zit dus nog steeds vast in je kelder?
All hail the bassmanquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jullie uit jullie lijden daarom maar verlost
Ik maakte de laatste post toch niet?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik maakte de laatste post toch niet?
Wees blij dat ik initiatief nam
Kleine kat of grote muis?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik gisteren onder invloed thuis kwam, pakte ik gewoon een kat op zonder na te denken
We zijn je zeer erkentelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik maakte de laatste post toch niet?
Wees blij dat ik initiatief nam
In de tussentijd heeft Kenny van Hummel al een berg beklommen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat duurde verdomme een partij lang, dat is werkelijk waar niet te geloven.
Ja dat zei je al, als je dan ook even een nieuw topic opentquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Like a Rolling stonehallo, ben er ook weer
![]()
Ja, dat hebben we gewetenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Like a Rolling stonehallo, ben er ook weer
![]()
Is dat erg?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik gisteren onder invloed thuis kwam, pakte ik gewoon een kat op zonder na te denken
Je kan het hele volgende uur boodschappen doen zo ongeveer, er komt me een partij onzin aan dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Na dit nummer even boodschappen doen
Dat wordt weer genietenquote:
Ja precies, één groot feest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens Henk & Henk moet dat allemaal niet zo verschrikkelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |