Nee, hoewel ik jullie wel lief vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch het lijflied van elke FOK!ker naar FOK! toe, toch?
Idd 200 is alweer bijna volquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef Kyran het volgende:
Die 214 halen we vandaag nog met gemak
Welke SOA heb jij dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook wel willen zoenen met mijn pindakaas mondje.
ik vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik jullie wel lief vindt
Ik moet nog een date plannen, met een leuk blond meisje, wie weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het is hopen op een beter 2018. Het komt vast goed![]()
Jouw potje komt vast vanzelf wel
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zit er hier geen leuke muziekliefhebber ofzo voor je bij?
Peaceman, werk aan de winkel!
Ik weet net een boterham pindakaas joh.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke SOA heb jij dan?
Precies!!!quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang de sax maar goed is
Er vroeg pas iemand aan mij wat ik nou echt zocht in een man...ik zei "stockholm syndroom".quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ken t wel. t ene moment vind ik t jammer, t andere moment denk ik: ach ik heb nog lang zat en vind ik t heerlijk om niet met een ander rekening te hoeven houden
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet nog een date plannen, met een leuk blond meisje, wie weet
Hoewel ik mijn Annemiek crush wel moet verbergen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
Er vroeg pas iemand aan mij wat ik nou echt zocht in een man...ik zei "stockholm syndroom".
Snapte hij niet...ja dan wordt het ook nooit iets
Godzijdank, ben helemaal klaar met die dikke kwal. Nu hazes nog.quote:
Dus je wilt ontvoerd worden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
Er vroeg pas iemand aan mij wat ik nou echt zocht in een man...ik zei "stockholm syndroom".
Haha, dan mag je inderdaad nooit zijn Muze wordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
Geniaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |