Ze hebben alle drie niet echt van die schokkende plottwists ofzo.. Ik weet het niet. Ik vond het niet heel boeiend.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 aflevering gezien maar die vond ik maar mwuah..
De inspiratie lijkt wat op. Ook moeilijk om steeds wat nieuws te bedenken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze hebben alle drie niet echt van die schokkende plottwists ofzo.. Ik weet het niet. Ik vond het niet heel boeiend.
Terwijl nog zat futuristische ideeën onaangeraakt zijn die prima in een dystopische schets zouden passen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De inspiratie lijkt wat op. Ook moeilijk om steeds wat nieuws te bedenken natuurlijk.
Ik ben helemaal geen fan van bekende sterren die er dan weer zo nodig in moeten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:51 schreef Twiitch het volgende:
Ep 1: Vermakelijk
Ep 2: Voorspelbaar maar uiteindelijk gered door het geweldige acteerwerk van Andrew Scott
Ep 3: Onsamenhangend
Ja zelfde idee, zouden ze nog met een nieuw seizoen komen denk?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:35 schreef babette21 het volgende:
Vond de derde toch nog wel geestig, maar zoals reeds aangehaald (ook) niet typisch Black Mirror. Al met al drie afleveringen om snel weer te vergeten, in tegenstelling tot vrijwel alle afleveringen uit de eerdere seizoenen.
Ik kan echt niet begrijpen wat mensen leuk vinden aan de derde. Ik vind het nog net geen zeikerig Disney verhaal.quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Net de derde gezien, die vond ik nog de leukste. Maar ook niet echt de twist of kwaliteit die ik van Black Mirror verwacht. Helaas, een matig seizoen in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |