Dat krijg je van al dat gedans.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:11 schreef Goudenvis het volgende:
Gadverdamme zie ik hier ineens een reclame van een paar gore voetenweghalen of de adblock gaat aan hoor
De Stones hebben Golden Earring nagedaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Twilight Zone ja
Stones zou ik nooit op stemmen
herkenbaar... alsof er de komende maanden niets meer te krijgen is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:12 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij was Maiden ook het lijflied in de supermarkt vandaag. Can i Play With Madness.
Wat een ellende.
Ik zie trouwens nu pas dat qua titels De Vlieger, Starman, Learn To Fly en 99 Luftballons wel een briljant rijtje is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die Vlieger gaat niet op natuurlijk
Ja kijk, dat is nu de gitaar die ik ook wilquote:
Niet stemmen op de beste band ooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Twilight Zone ja
Stones zou ik nooit op stemmen
Vorig jaar nog op gestemd, die is zooo lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Eind van de middag ook nog Rockin' in the free world genot
#lijstmanipulatie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu pas dat qua titels De Vlieger, Starman, Learn To Fly en 99 Luftballons wel een briljant rijtje is.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
De meest kitscherige band ooit, Coldplay
Kan wel #viral gaan op #feesboek zo'n rijtje achter elkaar, en dat is weer goed voor de luistercijfers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |