Dat is al twee op rij goed geradenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is al twee op rij goed geraden
Herfstjas?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Het is echt best warm buiten. Gisteren nog ijskoud. Nu zat ik echt te zweten in m'n winterjas. Vanavond trek ik mijn herfstjas aan als ik naar buiten ga. Livin' on the edge.
Dur je de mijne te raden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is al twee op rij goed geraden
het waait wel erg hardquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Het is echt best warm buiten. Gisteren nog ijskoud. Nu zat ik echt te zweten in m'n winterjas. Vanavond trek ik mijn herfstjas aan als ik naar buiten ga. Livin' on the edge.
Sowieso, naar buiten gaan als FOK-er. Livin' on the edge.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Uit welk uur?quote:
Noch de reizigers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zoja wilde eerst zeggen "kop een trein" maar ik wens dat die machinisten niet toe.
Ja een tussenjasquote:
Ja, gisteren fietste ik ff naar desportschool, ritje van amper 5 minuten maar mn klauwen moesten 10 minuten ontdooien. Waterkoud noemen ze datquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Groningen niet hoor, gewoon miezerig en 5.5 graden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Ja die Vlieger gaat niet op natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Hmm, denk dat ik iets na 2 uur boodschappen ga doen. Zodat ik dat afschuwelijke De Vlieger mis, maar wel nog op tijd ben voor Learn To Fly.
Lastig, ik gok Twilight Zone of de Stonesquote:
Echt hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer moet hoger! Zo'n genot
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Vond m vorig jaar wel errug hoog hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lastig, ik gok Twilight Zone of de Stones
Wist lang niet dat ie op dit album speelde. Gitaarheldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |