quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat met open mond te luisteren...steek je hoofd af met oudjaar.
quote:
Het is maar wat je warm noemtquote:
Die kerel...missen we niets aan.quote:
Learn to Fly?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn volgende plaatje komt tussen 2 en 3
Het wordt er niet beter op. Wat een knurft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:01 schreef Cee het volgende:
Spijt hebben van een mishandeling omdat je de publieke impact hebt onderschat.
Gooi jezelf weg, lul.
Mijne om kwart over acht vanavond pasquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijne tussen 3 en 4quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je huis zal maar affikkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is maar wat je warm noemt
snap ook niet dat hij nog niet is uitgekotst door de NOC*NSFquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:01 schreef Cee het volgende:
Spijt hebben van een mishandeling omdat je de publieke impact hebt onderschat.
Gooi jezelf weg, lul.
Die van mij het eerste nummer van tweede uur van Annemiekequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijne om kwart over acht vanavond pas
Wel tijdens onze godin, jouw plaatje
quote:
Halt Mich?quote:
Give a man fire and he'll be warm for a day.quote:
Geniaal moment was dat inderdaad. Was er ook bijquote:
Dit en de band Rainbow is het bewijs dat regenbogen eigenlijk supermannelijk en vet zijnquote:
quote:
Oh zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:04 schreef asco het volgende:
[..]
Das waar maar vond de uitspraak wel grappig. Steek je hoofd af met oudjaar.
#2edgy4mequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Give a man fire and he'll be warm for a day.
Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life
Dat is al twee op rij goed geradenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is al twee op rij goed geraden
Herfstjas?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Het is echt best warm buiten. Gisteren nog ijskoud. Nu zat ik echt te zweten in m'n winterjas. Vanavond trek ik mijn herfstjas aan als ik naar buiten ga. Livin' on the edge.
Dur je de mijne te raden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is al twee op rij goed geraden
het waait wel erg hardquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Het is echt best warm buiten. Gisteren nog ijskoud. Nu zat ik echt te zweten in m'n winterjas. Vanavond trek ik mijn herfstjas aan als ik naar buiten ga. Livin' on the edge.
Sowieso, naar buiten gaan als FOK-er. Livin' on the edge.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Cee het volgende:
Uit welk uur?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |