Kijk, dat dacht ik ook. Wat denken ze wel niet. Bij wie komt ie eigenlijk? JW doet hem toch wel helemaal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als dat niet geholpen heeft.... weet ik het ook niet meer..
Gaat niet gebeuren. Ik word elk jaar weer een beetje verdrietig als die versie gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell moet helemaal anders word ik boos
Ook stemlijstnummer
Nee man, waar dit foute kitsch is, is dat lekkere kitsch. En tegen t einde vindt marvin lee aday nog een second gear en zwengelt ie de motor opnieuw aan. Dat stuk is heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En terecht, duurt veels te lang dat nummer
Bij Woutquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik ook. Wat denken ze wel niet. Bij wie komt ie eigenlijk? JW doet hem toch wel helemaal?
Duurt verdomd lang ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:21 schreef Sfeermaker het volgende:
is het nou klaar met dit simplistische gejengel
Ohquote:
Ja ik heb het nooit wat gevonden, dat Meat Loaf, het is me iets te theatraal ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee man, waar dit foute kitsch is, is dat lekkere kitsch. En tegen t einde vindt marvin lee aday nog een second gear en zwengelt ie de motor opnieuw aan. Dat stuk is heerlijk
hét Leo Blokhuis?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:21 schreef ok01 het volgende:
Kan het Leo Blokhuis het niet overnemen van gijs
ROXAAAANNEEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |