Een kennerquote:
het wisselt bij mij.quote:
Die solo maakt het gewoon beter dan November Rain vind ik, hoewel die ook een parel is hoor.quote:
Oja, nog een keer Old Neil.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks rond 5 uur het stukje lijst dat we het eerste wisten na de top10
Juis als het over solo's gaat is Estranged mijn favorietquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die solo maakt het gewoon beter dan November Rain vind ik, hoewel die ook een parel is hoor.
Het is vooral de irritatie dat ik echt nooit meer naar het origineel kan luisteren zonder dat in mijn hoofd te krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij raakte bij jou iig niet de juiste snaar
Ik tot dit jaar ook niet, maar t is heel snel een van mn favo's gewordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken dit nummer dus helemaal niet eigenlijk.
Nee, dat moet een goede droom zijn geweestquote:
Ook mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juis als het over solo's gaat is Estranged mijn favoriet
Dat is toch ook gewoon afkapwaardige kitsch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind het alleen een beetje kut dat ze dit dus wel volledig draaien en Bat Out Of Hell vanavond weer zo ongenadig gaan verkrachten.
Was de laatste single van die 2 albums. tegen die tijd was ik het ook wel helemaal zat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken dit nummer dus helemaal niet eigenlijk.
Dat zou echt heel irritant zijn!quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind het alleen een beetje kut dat ze dit dus wel volledig draaien en Bat Out Of Hell vanavond weer zo ongenadig gaan verkrachten.
Bat Out Of Hell moet helemaal anders word ik boosquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, verdomme, ja, dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo hoor ik bij BohRhap altijd ook Bassie Mamma mia mamma mia schreeuwen. Superirritantquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vooral de irritatie dat ik echt nooit meer naar het origineel kan luisteren zonder dat in mijn hoofd te krijgen
En terecht, duurt veels te lang dat nummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Flink zijn.quote:
nou als dat niet geholpen heeft.... weet ik het ook niet meer..quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell moet helemaal anders word ik boos
Ook stemlijstnummer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo hoor ik bij BohRhap altijd ook Bassie Mamma mia mamma mia schreeuwen. Superirritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |