Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:19 schreef MielMonteur het volgende:
Kiss en Skik zijn anagrammen trouwens
ja maar waarom dan op een stoeltje vooraan? Dat is echt niet toevallig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee, ze zit er al sinds 2011. Da's toch alweer 4 jaar voor ze aan een talentenjacht op tv meedeed. Ze kan het ook gewoon leuk vinden.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos hè. Waarschijnlijk gewoon gefrustreerd dat hij zelf in het leven nooit iets bereikt heeft.
Je zou bijna medelijden met Maan krijgen.
Kkis?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:19 schreef MielMonteur het volgende:
Kiss en Skik zijn anagrammen trouwens
Omdat het er beter uitziet dan de KPK's in de rst van het café?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar waarom dan op een stoeltje vooraan? Dat is echt niet toevallig hoor.
Weet ik veel. Wie is het eigenlijk?quote:
Wel een prachtig meisjequote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zal maar met Maan samenwonen.... lijkt mij nou niet echt het zonnetje in huis
Badumtsss
Wacht maar tot ze dan aan het eten slaat. Voor je het weet is het volle Maan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zal maar met Maan samenwonen.... lijkt mij nou niet echt het zonnetje in huis
Badumtsss
ja oke.. point taken...quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het er beter uitziet dan de KPK's in de rst van het café?
Meer, meer, zee aan woordgrappen aub.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Badumtsss
Dan zitten de ogen nog dicht. Pas na 4 maanden gaan baby's zienquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan je dochter van 3 maanden nou verliefd zijn op Bart Arens @sms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |