water is natquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:26 schreef franklop het volgende:
Gijs praat de hele intro vol. Gras is groen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het net even gegoogeld. Zag onlangs op facebook dat de kinderen van een vriendin met Maan op de foto gingen, ik had geen idee wie dat was.
Heerlijk leven onder een steenop een zolderkamer
Keurig volgeluld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg Gijs..... ssssssstttt.....
Schandaligquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:27 schreef laxus13 het volgende:
Detroit Rock City staat niet in de lijst
Nederland![]()
![]()
Zou hij dat nu ook doen bij pakweg Stairway To Heaven?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:26 schreef franklop het volgende:
Gijs praat de hele intro vol. Gras is groen
Acequote:
Kan het allemaal niet verstaan dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LImburgs is eigenlijk niet eens echt een dialect. Wat ze in Maastricht als dialect spreken, lijkt totaal niet op wat men in Venlo als dialect heeft
Klopt Limburgs is gewoon een spraakgebrekquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LImburgs is eigenlijk niet eens echt een dialect. Wat ze in Maastricht als dialect spreken, lijkt totaal niet op wat men in Venlo als dialect heeft
Er is ook niet zoiets als Limburgs, dialect verandert letterlijk elke 3 kilometer. Iemand uit Mook verstaat iemand uit Kerkrade niet...quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Maarja ik heb geen recht van spreken want ik heb roots in de buurt van Zeeland(Hou niet van Blof).
Bij Shine On You Crazy Diamond nog leuker (lol)quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou hij dat nu ook doen bij pakweg Stairway To Heaven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |