Ik zou het moeten kunnen verstaan, want ik ben in Twente opgegroeid en dat lijkt er toch best op. Maar helaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Opgegroeid met vader en oma die Drenths praten met elkaar, ik kan het perfect verstaan maar niet sprekendit nummer kan ik ook goed verstaan.
ik heb het net even gegoogeld. Zag onlangs op facebook dat de kinderen van een vriendin met Maan op de foto gingen, ik had geen idee wie dat was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh.
Wist ik veel. Al die showbiz doet me niet veel.
Behalve de versie van Muse, da's wel een mooi nummer.
Degene die die lijst manipuleert is duidelijk een amateurquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel jammer dat hierna niet Queen met Bicycle Race komt
Allemaal door een typoquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Reversum het volgende:
Waar halen jullie Maan allemaal opeens vandaan? Mis ik wat?
Leber Jöd jong det čs jans neet normaal..quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:24 schreef MielMonteur het volgende:
Ik heb jaar niks te klahen. Klinkt Kirchroajs
Naast nutella- en kaasshops is er in Amsterdam nu ook een steenwinkel geopend. Vandaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Reversum het volgende:
Waar halen jullie Maan allemaal opeens vandaan? Mis ik wat?
Uit de steenwinkel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het net even gegoogeld. Zag onlangs op facebook dat de kinderen van een vriendin met Maan op de foto gingen, ik had geen idee wie dat was.
Heerlijk leven onder een steen
Raar is dat ja een vriendin van mij woont daar ook die haat Blofquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Maarja ik heb geen recht van spreken want ik heb roots in de buurt van Zeeland(Hou niet van Blof).
LImburgs is eigenlijk niet eens echt een dialect. Wat ze in Maastricht als dialect spreken, lijkt totaal niet op wat men in Venlo als dialect heeftquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind niets zo erg als Limburgs:@
Ach ze zingen ook niet in dialect ofzo, dus heul veel heeft het niet met Zeeland te maken. Afgezien van Aan de Kust.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Raar is dat ja een vriendin van mij woont daar ook die haat Blof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |