Was vroeger echt een hele toffe zender.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je bedoel de zender met de afkorting voor Music TeleVision die geen muziek meer draait?
*vinktquote:
Hij staat er tenminste inquote:
Lager dan 18x Blofquote:
Speelt in The Wombats.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook lang niet meer van die zanger gehoord... waar hangt die eigenlijk uit?
Als JD vrolijk genoeg is voor de Top 2000 (en ook zo'n relatief hoge positie) dan lijkt me de tijd ook rijp voor Interpol en The National.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:07 schreef Persefoneia het volgende:
De immer vrolijk klinkende band Joy Division.![]()
Een goedemorgen.
Dat is wel eenquote:
`Johnny Cashquote:
Best leuk Interpol, maar moet het perse in de top 2000? Gaat dan waarschijnlijk weer ten koste van oude top 2000 liedjes...quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als JD vrolijk genoeg is voor de Top 2000 (en ook zo'n relatief hoge positie) dan lijkt me de tijd ook rijp voor Interpol en The National.
Dan moet je nog wel even wachtenquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo bij een minder nummer maar eens langzaam voorbereiden op het werk. Gelukkig kan ik wel de Top 2000 luisteren
Wreed, heel wreed. Toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De echte Cash-kenners weten dat zijn broer The Man in Black & Decker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |