volgens mij was het zelfs de eerste van RHCP in de lijstquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom Snow zo hoog staat (of er überhaupt in staat) zal me altijd een raadsel blijven.
Nederland is een raar landquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom Snow zo hoog staat (of er überhaupt in staat) zal me altijd een raadsel blijven.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij was het zelfs de eerste van RHCP in de lijst
Terwijl hij in 2016 overleden is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze Bowie heeft wel echt een beste dodenbonus gehad![]()
Nope 1e was under the bridge vanaf '06quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Under The Bridge stond er al in 2005 in dus dat zou ontzettend knap zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen steeg ie veel harder dan andere noteringen, samen met Let's Dance (maar van die vind ik het wel logisch, het discopubliek wat op Bowie wil stemmen heeft maar 2 liedjes om dat te doen)quote:
in '09 kwamen Snow Dani California en Californication erbijquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Under The Bridge stond er al in 2005 in dus dat zou ontzettend knap zijn.
Maar het is wel de tweede denk ik. Erg 'gemakkelijk' lied
oh nee under the bridge was wel eerder.quote:
Tussen 0 en 1 afgelopen nacht was er een RHCP-nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |