dit is geen eens colaquote:
Hoeveel stemmen heb je nodig om op 430 te komen met zon kutnummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:44 schreef peaceman het volgende:
wat is dit?
en vooral wat doet dit in de top 2000?
Kan je van deze van RHCP ook wel zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:44 schreef peaceman het volgende:
wat is dit?
en vooral wat doet dit in de top 2000?
Morgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
cafca ga je ook oliebollen bakken vandaag of morgen?
Ik dacht eigenlijk dat hij dat al lang wasquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ringo Starr is voortaan Sir Ringo Starr
Dus vandaag die van mij en morgen die van jou?quote:
Thnxquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ringo Starr is voortaan Sir Ringo Starr
Zijn drumskills worden nu pas erkend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij dat al lang was![]()
![]()
deze heb ik ook nooit begrepenquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je van deze van RHCP ook wel zeggen
Wat een behang...
Welke drumskills?quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zijn drumskills worden nu pas erkend.
Ja, ik vind deze van rhcp ook eigenlijk maar niks.quote:
Dat is juist de grap. Hij lacht zich rot.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is juist de grap. Hij lacht zich rot.
Ik vond heel dat Stadium Arcadium zeer matigquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind deze van rhcp ook eigenlijk maar niks.
dat mag gewoon in de dit land. Nog wel..quote:
Kon de zoon van Harry een beetje drummen ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:49 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
Hij was sowieso de slechtste drummer in de beatles
volgens mij was het zelfs de eerste van RHCP in de lijstquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom Snow zo hoog staat (of er überhaupt in staat) zal me altijd een raadsel blijven.
Nederland is een raar landquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom Snow zo hoog staat (of er überhaupt in staat) zal me altijd een raadsel blijven.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij was het zelfs de eerste van RHCP in de lijst
Terwijl hij in 2016 overleden is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze Bowie heeft wel echt een beste dodenbonus gehad![]()
Nope 1e was under the bridge vanaf '06quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Under The Bridge stond er al in 2005 in dus dat zou ontzettend knap zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen steeg ie veel harder dan andere noteringen, samen met Let's Dance (maar van die vind ik het wel logisch, het discopubliek wat op Bowie wil stemmen heeft maar 2 liedjes om dat te doen)quote:
in '09 kwamen Snow Dani California en Californication erbijquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Under The Bridge stond er al in 2005 in dus dat zou ontzettend knap zijn.
Maar het is wel de tweede denk ik. Erg 'gemakkelijk' lied
oh nee under the bridge was wel eerder.quote:
Tussen 0 en 1 afgelopen nacht was er een RHCP-nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |