Interpol zou in principe een prima toevoeging zijn, maar niet Slow Hands of The Heinrich Maneuver en die komen er dan inquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Best leuk Interpol, maar moet het perse in de top 2000? Gaat dan waarschijnlijk weer ten koste van oude top 2000 liedjes...
Zo'n grote 00s band kun je toch niet negeren.,,quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Best leuk Interpol, maar moet het perse in de top 2000? Gaat dan waarschijnlijk weer ten koste van oude top 2000 liedjes...
nja anders doen we het gewoon tegen het eind van dit uurquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even wachten
Jawel, ik vind het niets.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Weet jij ook nog steeds niet zeker wat je hiervan moet vinden?
Doe mij maar Evil, Obstacle 1 of Untitled.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpol zou in principe een prima toevoeging zijn, maar niet Slow Hands of The Heinrich Maneuver en die komen er dan in
Maar Leif Erikson, Roland, Say Hello To The Angels, PDA en The New zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben in Nederland dus nauwelijks hits gehad. Dan eerder Banquet van Bloc Partyquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo'n grote 00s band kun je toch niet negeren.,,
PDA zeker, jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpol zou in principe een prima toevoeging zijn, maar niet Slow Hands of The Heinrich Maneuver en die komen er dan in
Maar Leif Erikson, Roland, Say Hello To The Angels, PDA en The New zijn![]()
![]()
![]()
![]()
grote 00s band? nou dat valt wel mee hoor.. leuke band, daar niet van en The National hoeft van mij al helemaal niet...quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo'n grote 00s band kun je toch niet negeren.,,
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |