quote:
quote:
Enthousiastelingenquote:
https://open.spotify.com/(...)es8ZSFS2eCIXcVmBiW9Qquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even serieus, heb je misschien een Spotify-essentials playlist voor me?
Jawel maar ik noem slechts de 'ook wel' bekende nummers. Ik kan zoveel andere geweldige nummers noemen maar die zal toch niemand kennenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:24 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Fool for your loving was toch wel een hit?
Ja inderdaad,alsof ze het met opzet doen😜😉quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het valt gewoon veel te vaak op. Het is altijd op een dood punt dat iedereen in bed of in de club is. In de middag zouden de simpele zielen het een saai lang nummer vinden dus dan maar 's nachts he?
quote:
Nou, jij blijquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
OH HOLY HOLY HOLY HOLY HOLY HOLY HOLY SHIT, HET IS DÍT UUR!
Als in, ik heb serieus de Top 2000-lijst doorgebladerd en voor mezelf afgesproken dat ik dit uur aanwezig/wakker wilde zijn, want dit is pretty much mijn uur waarin ik bijna alle platen kan waarderen.
Ik noemde het voor mezelf een 'What A Wonderful World'-uurtje.
Jij hebt vreselijke vrienden. Met hun 'witte lijst', gewoon even discrimineren vanaf de andere kantquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Enthousiastelingen![]()
Ik was op bezoek bij vrienden, maar kreeg de top 2000 daar niet aanWel wist er eentje te vertellen dat het een 'witte lijst' was volgens iets wat ze gelezen had.
Nou, dit is zeker niet wit, wat een mooi lied. Mooi dat Louis Armstrong zo hoog staat!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
truste iedereen
SJW'squote:Op zaterdag 30 december 2017 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Enthousiastelingen![]()
Ik was op bezoek bij vrienden, maar kreeg de top 2000 daar niet aanWel wist er eentje te vertellen dat het een 'witte lijst' was volgens iets wat ze gelezen had.
Nou, dit is zeker niet wit, wat een mooi lied. Mooi dat Louis Armstrong zo hoog staat!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ok01 het volgende:
truste iedereen
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ok01 het volgende:
truste iedereen
Ik heb geen Spotify, maar ik kan je in detail de albums uitleggen van Whitesnake.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even serieus, heb je misschien een Spotify-essentials playlist voor me?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ok01 het volgende:
truste iedereen
Nee, zeker geen vreselijke vriendenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij hebt vreselijke vrienden. Met hun 'witte lijst', gewoon even discrimineren vanaf de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |