Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Het is 25 december, negen uur. Zappen is zinloos. Dit is… de Radio 2 Top 2000. (geesh kon dat niet korter?) En dan gaat dit topic even helemaal los. 50000 posts in een weekje, daar lachen wij om. Wilde U altijd al weten dat Atomic Kitten Eternal Flame naakt heeft ingezongen? Of wilde U soms weten dat de drummer van de Beatles geen baard heeft? Het kan hier allemaal. Zelfs allerlei andere lollige feitjes passeren de revue. Wist U bijvoorbeeld dat Kayak stiekem altijd over een ‘Reverse Queen’ zong? Misschien bent U wel geïnteresseerd in familietaferelen tijdens “Waarom fluister ik jouw naam nog”. Het kan allemaal. Babbel hier gewoon gezellig mee en leer dat dit het enige topic is waarbij bij het woord Lennon niet meteen aan een Beatle wordt gedacht en dat sommige mensen blijkbaar een Top 2000 kunnen overleven met 20 uur slaap. Want dit is de gezelligste reeks van het jaar.
Radio 2 Top 2000: Editie 2017 Het is alweer de negentiende editie van het grootste radio-evenement van de radio. Radio 2 draait 7 dagen lang de beste platen aldus het Nederlandse stemvee, vanaf eerste kerstdag tot het laatste uurtje in 2017. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te volgen via de website van Radio 2.
Wat kunnen wij doen? Meeluisteren en meeposten. En bovenal, stemmen. Natuurlijk zou de Top 2000 de Top 2000 niet zijn als er niet een hoop bagger in zou staan, dus wij hopen vooral dat jullie allemaal op Thuis van Marco B--- wacht nee doe dit toch maar niet. Er gaat namelijk al zoveel moois uit, daarom mogen een paar pareltjes wel even aangehaald worden. Uiteraard was er de competitie van D. begin dit jaar met 80’s liedjes
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 9 Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew 8 Pet Shop Boys - Suburbia 8
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer? Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
Presentatie De presentatie is dit jaar in handen van: 06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom 09.00 - 12.00 uur Bart Arens 12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman 14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt 16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild 18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes 20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse 22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen 00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn 02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben 04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune ( ) blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
De Top 2000 in beeld Cultura 24: Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3 Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website http://www.nporadio2.nl/top2000/home Etalagekanalen Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!
Vanaf wanneer stemmen? De stemweek was van 1 t/m 8 december
Staat ie in de top 2000? Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl
Ook in 2017 hebben een aantal FOK!kers voor jou deze site afgespeurd en deze nieuwe nummers en afvallers gevonden:
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OUT in 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond! die de lijst zelf op is gaan halen in het Top 2000-café!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!'er ter plaatse ArnieAlberts kreeg de groetjes door van zowel Annemieke...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....als van de 'ons zo geliefde' Stefan Stasse! Mét karaoke-optredentje van ArnieAlberts!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Cielke redt Ruud de Wild echt zo vaak. Helft van de tijd weet hij niet welke nummer komt of welke nummer een liedje staat. Cielke praat het steeds weer recht.
Ah, is dat de sidekick. Die heeft ook geen radiostem. Welke zenders je in de UK ook aanzet, presentatoren en presentatrices hebben altijd mooie stemmen. Waarom hebben wij zo weinig goede stemmen op de radio?
Edit: ook op de Duitse radio trouwens.
We Came A Long Time Ago Nine Nine Two - But You Did Not Know
heeft niks met azijnrukkerigheid te maken. Bij Staverman erger ik me daar ook aan, dat ie alles vol lult. Maar die heeft nog een redelijke radiostem. Dat is bij de Wild absoluut niet zo. Daarbij maakt ie ook zo veel fouten, let ie niet op en heeft ie er volgens mij gewoon geen zin in.
Nep of niet, ik vind Evelien beter dan De Wild en Staverman samen
Ik snap dat mensen het verschrikkelijk vinden dat er door het begin van een nummer geblaat wordt, maar dat is toch echt het risico van radio. Als je wil dat er niet door nummers geblaat wordt, kan je beter spotify aanzetten of naar Arrow Classic Gold luisteren. De ene keer wordt er niet doorheen geblaat, de andere keer wel. Dat is tijd. Dat doen ook onze bewierookte Rob Stenders, Annemieke en Cielke af en toe. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, poe hee.
Je mag van mij al je hart en ziel uitstorten over muziek, maar soms wordt er overdreven gedaan over de DJ's. Zo heb ik compleet niets met Bart, zeg maar Bert, maar zeg ik gewoon dat hij het toch redelijk doet deze Top2000. Bij Evelien merk je gewoon geen sprankje oprechtheid en is het zo ongemakkelijk dat je weg wil zappen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik snap dat mensen het verschrikkelijk vinden dat er door het begin van een nummer geblaat wordt, maar dat is toch echt het risico van radio. Als je wil dat er niet door nummers geblaat wordt, kan je beter spotify aanzetten of naar Arrow Classic Gold luisteren. De ene keer wordt er niet doorheen geblaat, de andere keer wel. Dat is tijd. Dat doen ook onze bewierookte Rob Stenders, Annemieke en Cielke af en toe. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, poe hee.
Je mag van mij al je hart en ziel uitstorten over muziek, maar soms wordt er overdreven gedaan over de DJ's. Zo heb ik compleet niets met Bart, zeg maar Bert, maar zeg ik gewoon dat hij het toch redelijk doet deze Top2000. Bij Evelien merk je gewoon geen sprankje oprechtheid en is het zo ongemakkelijk dat je weg wil zappen.
Onzin van Spotify, er zijn genoeg dj`s die intro en/of outro laten lopen zonder er doorheen te lullen. Intro vind ik trouwens minder erg dan outro. Als het dan wat nuttigs is dat ze zeggen is dat niet erg maar dat gestotter en gezeik van De Wild kan echt niet hoor, risico van radio of niet.
Ik sta voor alles open, eerst nog even 10 biertjes erin.
Het is bijna 2018. Alles is inmiddels lichtelijk creepy op te pakken en men ziet in alles driedubbele boodschappen die alles een politiek incorrect randje geven.
Heb nog wel in koelkast, maar is weer trappen af enzo.
Wat is dit nou weer voor versie van Fields of Gold?
Dat nummer van Sting is al niet het beste wat de wereld ooit is overkomen, maar mevrouw Cassidy heeft het voor elkaar gekregen om het laatste beetje spanning uit het nummer te halen. Waarvoor hulde.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Helaasch, tijdens het nieuws maar even, als is dat in de nacht ook maar 2 minuten.
Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: Dat nummer van Sting is al niet het beste wat de wereld ooit is overkomen, maar mevrouw Cassidy heeft het voor elkaar gekregen om het laatste beetje spanning uit het nummer te halen. Waarvoor hulde.
Ik heb een slecht geheugen. Herinner me alleen het geblunder van De Wild. Ik vind haar niet verkeerd. Ze praat lekker weinig en lijkt te snappen dat de Top 2000 om de muziek draait.
Iemand in dit topic heeft min of meer beloofd om de eerste Top 2000 integraal online te zetten. Ik ben heel benieuwd of mijn beeld van de presentatie van toen inderdaad klopt. Dat het veel beter was :-)
Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: Dat nummer van Sting is al niet het beste wat de wereld ooit is overkomen, maar mevrouw Cassidy heeft het voor elkaar gekregen om het laatste beetje spanning uit het nummer te halen. Waarvoor hulde.
Hear hear! Wat een suffe kutplaat. Als je dit op je terugrit in de auto hoort pleeg je zo een Koos Alberts'je, en rij je zo al slapende tegen een boom op.
Er staan heel wat lekkere platen in de nummers 100.
Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef schoonmams het volgende: Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef schoonmams het volgende: Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef MTheBassman het volgende: Waarom is iedereen opeens zo geil voor Evelien? Ik zal wel te jong zijn maar dit is zo uit het niets opeens
Door dat gekreun van net denk ik.
Hier schreef Tim86 het volgende: HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Dit is wel een heerlijk nummer trouwens, maar niet echt bevredigend. Blijf beetje met een leeg gevoel achter als het klaar is.
Dat klinkt wel raar...
Ik vind het kut als mensen op Claudia de Breij stemmen, maar ik vind het goed dat ze de mogelijkheid hebben om te stemmen en zou het ze niet willen ontnemen.
Is goed te doen, het is ten minste geen Amstel of Heineken. Of Brouwers
Precies, voor de prijs is Klok best wel een prima biertje. Veel liever dan Amstel of Länderbrau. Brouwers is inderdaad ongelooflijk smerig, en het dan echte kwaliteit noemen Jupiler vind ik ook niks.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef MTheBassman het volgende: Waarom is iedereen opeens zo geil voor Evelien? Ik zal wel te jong zijn maar dit is zo uit het niets opeens
Vrijdagavond, iedereen aan de zuip.
533 Witch Doctor De Staat 532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 531 Easy Livin' Uriah Heep 530 Rhiannon Fleetwood Mac 529 Going To The Run Golden Earring 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Dagoduck het volgende: Dit is wel een heerlijk nummer trouwens, maar niet echt bevredigend. Blijf beetje met een leeg gevoel achter als het klaar is.
533 Witch Doctor De Staat 532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 531 Easy Livin' Uriah Heep 530 Rhiannon Fleetwood Mac 529 Going To The Run Golden Earring 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
De Staat is een mensonterende band.
Heeft niets met leeftijd te maken, ik vind haar gewoon niet knap. Zat milfjes die ik wel zou doen
Hier schreef Tim86 het volgende: HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
De zanger van De Staat is een soort Gijs Staverman. Hij kan er helemaal niets van, maar dat heeft ie niet in de gaten. Oh, wat is die man vol van zichzelf.
We kunnen die band beter De Staaf noemen.
528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
Deze zijn zeer de moeite waard
Op zaterdag 30 december 2017 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: De zanger van De Staat is een soort Gijs Staverman. Hij kan er helemaal niets van, maar dat heeft ie niet in de gaten. Oh, wat is die man vol van zichzelf.
We kunnen die band beter De Staaf noemen.
De Staatsinfuus.
Op zaterdag 30 december 2017 02:01 schreef Dwersdriever het volgende: 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
533 Witch Doctor De Staat 532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 531 Easy Livin' Uriah Heep 530 Rhiannon Fleetwood Mac 529 Going To The Run Golden Earring 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 520 Everytime I Think Of You The Babys ken ik niet?? 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
Op zaterdag 30 december 2017 02:01 schreef ok01 het volgende: 533 Witch Doctor De Staat 532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 531 Easy Livin' Uriah Heep 530 Rhiannon Fleetwood Mac 529 Going To The Run Golden Earring 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
533 Witch Doctor De Staat 532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 531 Easy Livin' Uriah Heep 530 Rhiannon Fleetwood Mac 529 Going To The Run Golden Earring 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek >insert smiley met geen emotie< 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
Zeer positief gestemd uurtje dit.
533 Witch Doctor De Staat 532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 531 Easy Livin' Uriah Heep 530 Rhiannon Fleetwood Mac ZOVEEL FLEETWOD MAC! 529 Going To The Run Golden Earring 528 Here I Go Again Whitesnake 527 What A Wonderful World Louis Armstrong 526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 525 A Boy Named Sue Johnny Cash 524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 523 The Final Countdown Europe 522 Annie's Song John Denver 521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 520 Everytime I Think Of You The Babys 519 Father And Son Cat Stevens 518 Down Under Men At Work
Man man man wat een lekker uurtje, en geen Coldplay, Blof, André, Prince en Borsatan te bekennen
Sorry, zie nu pas Rhiannon, mijn favoriete Fleetwood Mac-track. Heel sfeervol nummer. En Uriah Heep mag ik ook wel. Kortom, best een goed uurtje eigenlijk.
Ben ik ook, maar dat maakt me niet opeens verliefd op vrouwen van middelbare leeftijd
Meer drinken
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Op zaterdag 30 december 2017 02:05 schreef MTheBassman het volgende: Zie hier: Het verschil tussen het geforceerde van Evelien en het spontane van onze schone mooie Cielke
Een verschil van dag en nacht.
Schaamteloos jatwerk van hiphop-legende Marco Borsato en Lucie Silvas.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Dit klinkt echt als een soort rock met hardcore ofzo. Heel apart nummer.
Ik kende het nummer (Witch Doctor) al voordat het een hype werd. Was wel leuk toen live, lekkere mosh pit ipv. een #ACT
Op zaterdag 30 december 2017 02:06 schreef ArnieAlberts het volgende: Staan er van die pieplijers achterin dat café die DOODstil staan. Ga eens lekker deaud, je BENT OM 2 UUR IN DAT KUTCAFÉ, DAN MOET JE WEL IETS DOEN GVD
Ja kom op, je bent er toch niet voor Jan Lul?
Hoe verzin je het ook, die twee platen achter elkaar.
Op zaterdag 30 december 2017 02:06 schreef Dagoduck het volgende: Ik kende het nummer (Witch Doctor) al voordat het een hype werd. Was wel leuk toen live, lekkere mosh pit ipv. een #ACT
Ik kende het van de clip, vond het een mooie clip. Dacht eventjes dat het met echte mensen gefilmd was, ik lette niet op
Ja ik kan me daar zo pissed off om maken. Dát volk is dus wat mijn afkeer tegen dat hele café veroorzaakt, hè. Mede DÁÁROM deed ik ook gewoon leuk mee op die wachtplaats (waar ik niet eens iets te zoeken had want ik ging dat café niet eens in/kwam er niet eens uit xD).
Ik kende het van de clip, vond het een mooie clip. Dacht eventjes dat het met echte mensen gefilmd was, ik lette niet op
Die videoclip kwam pas twee jaar nadat het album uit was.
Dán ben jij een trendsetter. En weet ík meteen waar dat budget van de staat aan opging
Yup, videoclip kwam uit toen het geld binnen was