quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:55 schreef Ghostbuster het volgende:
The Police is de beste band ever trouwens
Ik zei Schotland he. Ben wel op een eiland geweest, maar niet Islay. Met de ferry is prima te doen verder hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met de auto? Lijkt me gecompliceerd om met de auto naar Islay te gaan, dan moet je in ieder geval tweemaal met een veerboot.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
DM staat open mag je je honeymoon kiezen
Klokquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer, Hertog Jan op. Dan maar aan de Klok.
Dit is trouwens een mega oh jaa-tje voor mij. Heb dit gekend dankzij Prison Break
Stemrecht is een belangrijk recht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef schoonmams het volgende:
Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef schoonmams het volgende:
Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
Moet je wel wat met je recht doen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stemrecht is een belangrijk recht.
Is goed te doen, het is ten minste geen Amstel of Heineken. Of Brouwersquote:
Door dat gekreun van net denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom is iedereen opeens zo geil voor Evelien? Ik zal wel te jong zijn maar dit is zo uit het niets opeens
Ik vind het kut als mensen op Claudia de Breij stemmen, maar ik vind het goed dat ze de mogelijkheid hebben om te stemmen en zou het ze niet willen ontnemen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je wel wat met je recht doen...
Haar zoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Kyran het volgende:
Evelien een mooiboi aan de haak geslagen? Met kusje en al?
Bij het einde van Barry White bedoel je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door dat gekreun van net denk ik.
Precies, voor de prijs is Klok best wel een prima biertje. Veel liever dan Amstel of Länderbrau. Brouwers is inderdaad ongelooflijk smerig, en het dan echte kwaliteit noemenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is goed te doen, het is ten minste geen Amstel of Heineken. Of Brouwers![]()
![]()
![]()
Vrijdagavond, iedereen aan de zuip.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom is iedereen opeens zo geil voor Evelien? Ik zal wel te jong zijn maar dit is zo uit het niets opeens
Ik snap wel enigszins wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is wel een heerlijk nummer trouwens, maar niet echt bevredigend. Blijf beetje met een leeg gevoel achter als het klaar is.
Dat klinkt wel raar...
De Staat is een mensonterende band.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
CIELKE
I
E
L
K
E
533 Witch Doctor De Staat
532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak
531 Easy Livin' Uriah Heep
530 Rhiannon Fleetwood Mac
529 Going To The Run Golden Earring
528 Here I Go Again Whitesnake
527 What A Wonderful World Louis Armstrong
526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek
525 A Boy Named Sue Johnny Cash
524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young
523 The Final Countdown Europe
522 Annie's Song John Denver
521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers
520 Everytime I Think Of You The Babys
519 Father And Son Cat Stevens
518 Down Under Men At Work
Heeft niets met leeftijd te maken, ik vind haar gewoon niet knap. Zat milfjes die ik wel zou doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Dat denk ik ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Bij het einde van Barry White bedoel je?
Ben ik ook, maar dat maakt me niet opeens verliefd op vrouwen van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijdagavond, iedereen aan de zuip.
Voor de prijs vind ik Länderbrau echt wel goed te doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Precies, voor de prijs is Klok best wel een prima biertje. Veel liever dan Amstel of Länderbrau. Jupiler vind ik ook niks.
zo hoog? serieus?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
CIELKE
I
E
L
K
E
533 Witch Doctor De Staat
De Staatsinfuus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zanger van De Staat is een soort Gijs Staverman. Hij kan er helemaal niets van, maar dat heeft ie niet in de gaten. Oh, wat is die man vol van zichzelf.
We kunnen die band beter De Staaf noemen.
528quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:01 schreef Dwersdriever het volgende:
528 Here I Go Again Whitesnake
527 What A Wonderful World Louis Armstrong
525 A Boy Named Sue Johnny Cash
524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young
523 The Final Countdown Europe
522 Annie's Song John Denver
520 Everytime I Think Of You The Babys
519 Father And Son Cat Stevens
Deze zijn zeer de moeite waard
Whitesnakequote:
goed uur voor jequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:01 schreef ok01 het volgende:
533 Witch Doctor De Staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
532 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak![]()
![]()
![]()
![]()
531 Easy Livin' Uriah Heep![]()
![]()
![]()
![]()
530 Rhiannon Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
529 Going To The Run Golden Earring![]()
528 Here I Go Again Whitesnake![]()
![]()
![]()
527 What A Wonderful World Louis Armstrong![]()
![]()
![]()
526 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek![]()
525 A Boy Named Sue Johnny Cash![]()
![]()
![]()
524 Our House Crosby, Stills, Nash & Young![]()
523 The Final Countdown Europe![]()
![]()
522 Annie's Song John Denver![]()
521 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
520 Everytime I Think Of You The Babys![]()
![]()
519 Father And Son Cat Stevens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |