Alsnog 4e plaats, BAM!quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)cacdgj&tab=tab_table
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yooo, terug van een wijnproeverij en nu heb ik tot aan oudejaarsavond geen sociale verplichtingen meer
Jouw leeftijd?quote:
Wel Hurts.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Heet die ook Van Nazareth met de achternaam?
Insert Quagmire gif herequote:
Nog 3...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wou al zeggen...
2 woorden 9 lettersBier halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solidair met het Palestijnse volk 🍉
Geen KPK voor jou?quote:
Je kan toch wel tegen een grapjequote:
Zit ik dan al aan de 1000?quote:
quote:
Window of my eyes moet nog komen toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat alle Cuby and the Blizzards zijn geweest, ik had nu graag een hele reeks achterelkaar gewild.
Nog... Nee, nu nog 3.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit ik dan al aan de 1000?
Niks mis met Kinderpindakaasquote:
Gelukkig maarquote:
Window of My Eyes zzal toch nog wel komen??quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat alle Cuby and the Blizzards zijn geweest, ik had nu graag een hele reeks achterelkaar gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |