excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:43 schreef Persefoneia het volgende:
Ik begrijp dat mensen dit mooi vinden. Ik vind van niet. Mijn oprecht excuses daarvoor.
Wou al zeggen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Geeft niets hoor, dat mag!quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:43 schreef Persefoneia het volgende:
Ik begrijp dat mensen dit mooi vinden. Ik vind van niet. Mijn oprecht excuses daarvoor.
Vroeger tijdens de hoogtijdagen van de AKQ stond ik dagelijks in de top 10quote:
Bill & Tedquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yooo, terug van een wijnproeverij en nu heb ik tot aan oudejaarsavond geen sociale verplichtingen meer
wel een mooi getalquote:
Yooo, terug van een wijnproeverij en nu heb ik tot aan oudejaarsavond geen sociale verplichtingen meer
Alsnog 4e plaats, BAM!quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)cacdgj&tab=tab_table
Jouw leeftijd?quote:
Wel Hurts.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Heet die ook Van Nazareth met de achternaam?
Insert Quagmire gif herequote:
Nog 3...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wou al zeggen...
2 woorden 9 lettersBier halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solidair met het Palestijnse volk 🍉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |