Niet de katholieke kerk, dan valt het wel mee doorgaansquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
kerken en kinderen... gaat niet altijd goed he?!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef D. het volgende:
Mijn TT is aangepast
Mensen, het was me een genoegen
Mijn TT is aangepast
Ja, dat heb ik ook gehoord! Die is ook leuk!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel van Bobbie dat die kerkgaand is en bij hem in de kerk ook jeugdouderling is geweest. Die moet dus sowieso wel iets hebben met kinderen
Jeetje, vertrekken om een aangepaste TT.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef D. het volgende:
Mijn TT is aangepast
verrek ja, rip offquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
origineel van Finkers en Kaandorp is beter
En Tom Jonesquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef SureD1 het volgende:
Black betty is een traditional die ook door Leadbelly is gedaan - wist ik niet...
Mijn TT is aangepast
jij twijfelt nog of je het ene paar zwarte sokken of het andere paar zwarte sokken aan moet trekken...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat was je oude UI. Volgens peaceman moet ik je wel kennen van vorig jaar, ik twijfel.
Kijk, dezequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord! Die is ook leuk!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
En toch vind ik dit mooi. Sowieso vind ik de stem van Adele gewoon altijd fijn om te horen.
ja nu herken ik je weerquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was Link van de Zelda games :p
Deze vind ik ook oprecht mooi. Ze kan zeker zingen maar veel nummers vind ik gewoon oke van haar. Ook skyfall is heel mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
En toch vind ik dit mooi. Sowieso vind ik de stem van Adele gewoon altijd fijn om te horen.
IS dat het? Zo las ik het niet. Maar nu? Hmm..quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, vertrekken om een aangepaste TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |