ik 'herken' je nu minder goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vond mn oude UI wel vrij link hoor
a million years?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was 11 jaar geleden ofzo hè? Misschien wel langer bedenk ik me net.
Ik weet in ieder geval wel van Bobbie dat die kerkgaand is en bij hem in de kerk ook jeugdouderling is geweest. Die moet dus sowieso wel iets hebben met kinderenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geldt trouwens ook voor Ernst van Ernst, Bobbie en de rest. Al zijn die live wel weer heel erg leuk.
Godzijdank nu weet ik eindelijk waar dit nummer me aan doet denken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
origineel van Finkers en Kaandorp is beter
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Adele mag wel ingekortniet uitgezonden worden
Goed gezongen ja! Wat kan die meid zingen zegquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef Guanabana het volgende:
Stiekem vind ik de versie van Pleun mooier.
kerken en kinderen... gaat niet altijd goed he?!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel van Bobbie dat die kerkgaand is en bij hem in de kerk ook jeugdouderling is geweest. Die moet dus sowieso wel iets hebben met kinderen
Wat was je oude UI. Volgens peaceman moet ik je wel kennen van vorig jaar, ik twijfel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vond mn oude UI wel vrij link hoor
Kreeg ook meteen die gedachte.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
kerken en kinderen... gaat niet altijd goed he?!
Echt iets voor Tukker om nu over geld te beginnenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
origineel van Finkers en Kaandorp is beter
Dat was Link van de Zelda games :pquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat was je oude UI. Volgens peaceman moet ik je wel kennen van vorig jaar, ik twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |