Iedereen die ik ken die hem ooit heeft ontmoet vond het echt een eikel eerste klas.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Bassie is trouwens helemaal niet zo aardig.... hij heeft een keer een stomme opmerking gemaakt tegen Twan die toen een jaar of 4 was. Hoezo kindervriend?

Terechte klachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Stond die gitaarsmiley maar bij de standaard selectie.

Dat wist ik niet toen ik er met hem naartoe ging.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel redelijk bekend toch?

Ja das wel minder jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Bassie is trouwens helemaal niet zo aardig.... hij heeft een keer een stomme opmerking gemaakt tegen Twan die toen een jaar of 4 was. Hoezo kindervriend?

Daar ben ik de baas.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zoals je het gifje van de pr-vent van Red Bull uit de OP heb gesloopt van F1-topic

Bassie en Adriaan zijn buiten het podium inderdaad helemaal niet zo vriendelijk. Dat heb ik wel vaker gehoord. Ze lagen ook altijd met elkaar overhoop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Black Slashiequote:

never meet your heroesquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Zelfde geldt voor Irene Moors. Wat een kenau is dat...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Het klopt wel wat je zegt....quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die hem ooit heeft ontmoet vond het echt een eikel eerste klas.
Met 'iedereen' bedoel ik 2 mensen maar goed, iedereen dus.

Altijd blijven lache!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Misschien had ie zijn forum account wel gehackedquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Dat is inderdaad vervelend. Maar als je al tientallen jaren kinderprogramma's maakt en door het land toert als clown, kun je toch geen kinderhater zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Bassie is in het echt wel een klootzakje, ja, tegenwoordig ook zo'n bejaarde zeurquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Aha, maar dat Bas van Toor een lul is, is wel redelijk algemeen bekend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet toen ik er met hem naartoe ging.

Die is van Ceequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef essnhills het volgende:
En dan niet eens iets met 'lekkere bassielijn in de TT doen'

Als mede stadsgenoot van B en A kan ik dir bevestigen. Adriaan is wel heel aardig hoor, bassie niet, die is een eikelquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn buiten het podium inderdaad helemaal niet zo vriendelijk. Dat heb ik wel vaker gehoord. Ze lagen ook altijd met elkaar overhoop.

Iedereen heeft wel zo'n verhaal, dus ja het is écht iedereen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die hem ooit heeft ontmoet vond het echt een eikel eerste klas.
Met 'iedereen' bedoel ik 2 mensen maar goed, iedereen dus.

Daar heb ik al meerdere verhalen over gehoord. Toch apart.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

Kijk naar ITquote:

Bij haar verbaast het me ook niet echt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Irene Moors. Wat een kenau is dat...

Geldt trouwens ook voor Ernst van Ernst, Bobbie en de rest. Al zijn die live wel weer heel erg leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn buiten het podium inderdaad helemaal niet zo vriendelijk. Dat heb ik wel vaker gehoord. Ze lagen ook altijd met elkaar overhoop.

nouja het levert centjes op hequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend. Maar als je al tientallen jaren kinderprogramma's maakt en door het land toert als clown, kun je toch geen kinderhater zijn.

quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef Nizno het volgende:
wij gaan met vertraging kijken naar aynil
tot later!

Echt? Dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Maar Cee maakte niet het topicquote:

Ik wilde nog een plaatje van IT posten, maar besloot jullie te sparen.quote:

GENOTquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
JAAA ZE HEBBEN NIET DE SINGLE VERSIE GEDAAN

JW, je weet tochquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef MTheBassman het volgende:

quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef Nizno het volgende:
wij gaan met vertraging kijken naar aynil
tot later!

Tom McRae is heel aardigquote:
 Hij ging uitgebreid met mij op de foto na het concert.
 Hij ging uitgebreid met mij op de foto na het concert.   

quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef MTheBassman het volgende:

quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plaatje van IT posten, maar besloot jullie te sparen.

Nee niet Irene!!!! Telekidsheldinquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

hij was alleen vrij klein, niet zo klein als Bruno Mars trouwens...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tom McRae is heel aardigHij ging uitgebreid met mij op de foto na het concert.

Vond mn oude UI wel vrij link hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef peaceman het volgende:
Isorden... ik kan niet wennen aan je nieuwe UI

Dat was 11 jaar geleden ofzo hè? Misschien wel langer bedenk ik me net.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha, maar dat Bas van Toor een lul is, is wel redelijk algemeen bekend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |