Jouw PC is kapot ofzo want ik zie haar gewoon hoorquote:
Je zou verwachten dat twee dezelfde platen dichter bij elkaar staan ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ja uiteraard, dit kwam ook nog
staad wel verrassend veel hoger dan Red Eyes
De Top 2000 van de jaren '10 vind ik ook veel beter dan die van de jaren '00. Gevarieerder vooral.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Feest, vooral omdat er dingen ter goede zijn gekeerd. Het is in elk geval niet meer aantoonbaar dat er gemanipuleerd wordt, al zijn er wel vermoedens.
En ben ook wel wat milder geworden.
Maar, en dan wil ik een beetje de diepte in met je: het feest is wel een beetje een farce geworden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Feest, vooral omdat er dingen ter goede zijn gekeerd. Het is in elk geval niet meer aantoonbaar dat er gemanipuleerd wordt, al zijn er wel vermoedens.
En ben ook wel wat milder geworden.
Dit is gewoon niks. Dat hun nieuwste album overal bovenaan de jaarlijstjes staat zegt wel genoeg over de wansmaak van dit land.quote:
Ik snap hier dus ook niks van, bij mij 404'd ie ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jouw PC is kapot ofzo want ik zie haar gewoon hoor
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zulke nietszeggende muziek dit....![]()
quote:
Absoluut ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef alopio het volgende:
Hier heb ik dan weer helemaal niks mee. Het pakt mij totaal niet
Gevarieerder op een andere manier. Ik bedoel, ik vind Rita Hovink ook wel variatie op wat er in de lijst staat, of Vera Lynn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Top 2000 van de jaren '10 vind ik ook veel beter dan die van de jaren '00. Gevarieerder vooral.
We krijgen al een paar topics een 404 omdat je hotlinkt waar ze dat liever niet hebben. Ik gaf het vorig deel al aan en toen werd een alternatieve link aangeboden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Omdat we een debiel volk zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hebben we daarom zoveel goede darters?
Dan is mijn PC gewoon baas en ziet ie de schoonheid van Annemieke in dat hij weigert error te gevenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik snap hier dus ook niks van, bij mij 404'd ie ook
Ik zie gewoon een 404. Zie alleen godin met held Arnie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vooral die onderste die je quote had een interessante mening.quote:
Lolquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit is gewoon niks. Dat hun nieuwste album overal bovenaan de jaarlijstjes staat zegt wel genoeg over de wansmaak van dit land.
Die heb ik gewoon paraat staan gelukkigquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We krijgen al een paar topics een 404 omdat je hotlinkt waar ze dat liever niet hebben. Ik gaf het vorig deel al aan en toen werd een alternatieve link aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |