Nederland is een darter.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een gehandicapt land.
quote:
Feest, vooral omdat er dingen ter goede zijn gekeerd. Het is in elk geval niet meer aantoonbaar dat er gemanipuleerd wordt, al zijn er wel vermoedens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:16 schreef schoonmams het volgende:
Peaceman, las net jouw column over de Top2000 uit 2009. Leuk verhaal, maar is het voor jou nu een feest of een farce?
oh ja uiteraard, dit kwam ook nogquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, voor alle liefhebbers van Marisa, zojuist op Twitter retweette ze deze tweet én ze reageerde erop:twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat zal. Maar dat dan direct via SM gespeeld moet worden. Niet mijn ding.
Hebben we daarom zoveel goede darters?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een darter.
Ik hang hier naakt uit het dakraam mee te zingen zodat de hele straat het kan horen.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef alopio het volgende:
Hier heb ik dan weer helemaal niks mee. Het pakt mij totaal niet
Je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al.
Muzikaal behang dit.
Bryan Adams 2.0 dit
zeker weten!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze van The War on Drugs is wel oprecht top.
Op zich speelt ze niets via Social Media, ze geeft eigenlijk alleen maar antwoord op een vragen die sommigen al een paar dagen stellen. Als Radio 2 dan de tanden stijf op elkaar houdt, dan snap ik niet waarom zij niet zou mogen antwoorden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat zal. Maar dat dan direct via SM gespeeld moet worden. Niet mijn ding.
Oh ben jij datquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hang hier naakt uit het dakraam mee te zingen zodat de hele straat het kan horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |