Andere discussiequote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roken is voor paupers.
vind jij dat niks?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben gewoon nog even aan het nagenieten van the red hot chili peppers en doe net of ik Spandau Ballet niet hoor.
quote:
Hierna wordt je weer wakker geschudquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:38 schreef asco het volgende:
Afgelopen uur heeft me geen goed gedaan.![]()
staan vast ook wel een filler opquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e album Parachutes is heel erg goed hoor.
Eens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef essnhills het volgende:
Net zoals dat sommige bands helemaal worden afgezeken, ook al gaat het dan oorspronkelijk om 1 slecht nummer ofzo..
Heb ik dat ook een beetje andersom. Er zijn ook altijd liedjes van bands, zelfs die bij mijn favo bands horen, die ik gewoon echt niet mooi vind
Ooit hun debuutalbum helemaal geluisterd?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blof heeft een acceptabel nummer met Wat zou je doen. Coldplay heeft helemaal niks.
Zo oud ben je toch nog niet?quote:
Bek houwe!quote:
Don't Panic is wmb het mooiste wat ze gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:
In My Place van Coldplay is gewoon goud. Dat riffje is zo simpel maar zo mooi
Wordt daar niet in gezongen dan? Dan zou het nog kunnen. Maar zodra ik die stem hoor ben ik weg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:
In My Place van Coldplay is gewoon goud. Dat riffje is zo simpel maar zo mooi
Ik WIST dat je dit ging zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |