Het drainen van the swamp wil anders nog niet echt lukken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij komt wel alles na ja, dat dan weer wel.
Als je moe wordt dan wil ik het wel van je overnemenquote:
Ah ja, die andere die ook respect voor de muziek heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
uurtje naar Annemieke, uurtje naar Roodbeen, Gijs eruit
Hoe meer deze mening delen hoe beterquote:
Geeft niet, al ben ik laatste.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan mag je je in de rij aansluiten vriend
Ik ben ook voor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe meer deze mening delen hoe beter
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe meer deze mening delen hoe beter
Hij is the swampquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het drainen van the swamp wil anders nog niet echt lukken.
sst, geniet nou maar van Mark's hemelse gitaarklankenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet hij dit intro niet vollullen?
Ik vind het wel een beetje duf.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel aardig van Mark Knopper, stuk leuker dan dat saaie Sailing to Philadelphia
Jij wil na elk nummer een dj-break van Gijs?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet hij dit intro niet vollullen?
Ik kan genieten en tegelijkertijd nadenken en praten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sst, geniet nou maar van Mark's hemelse gitaarklanken
Ik vind jou een beetje duf.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje duf.
Met een appje van ene Onnoquote:
Vind ik zelf wel heel lastig hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan genieten en tegelijkertijd nadenken en praten.
Ik ben vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |