Ik heb al een matras.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
HEB IE AL EEN NIEUWE GEKOCHT?
slaap jij op een viking?quote:
Daarom is het nu ook 2017.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, als Bob Dylan zou optreden bij the Voice enzo dan zou hij gelijk 3 kruizen krijgen
Neuh economie in de VS gaat als een tierelier.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet dan?
Gast is bezig de VS kapot te maken, klimaat te verneuken, nog meer haat te zaaien en er zijn serieus mensen die hem steunen.
Nu ook weer met vrijere olieboringen in zee .....
Goed, ander onderwerp
Ja, meteen drie chicks die op hem af springen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, als Bob Dylan zou optreden bij the Voice enzo dan zou hij gelijk 3 kruizen krijgen
Je zou er bijna een ABO voor aanschaffen (lol).quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt hilarisch.
Klopt maar zijn composities zijn wel heerlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Uhm ja, maar dat is niet dankzij Trump...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh economie in de VS gaat als een tierelier.
Maar goed dit is MUZ geen POL
Nu beeld ik mij een reactie van Gordon in, dank je.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sylvana heeft geen invloed op je leven, Trump wel. Prioriteiten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Trump kan ik wel om lachen omdat ie zo'n karikatuur van zichzelf is geworden.
Sylvana Simons daarentegen
hij zou er een nobelprijs voor moeten krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef Uccie het volgende:
Bob Dylan, wat kan die man liedjesschrijven.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh economie in de VS gaat als een tierelier.
Maar goed dit is MUZ geen POL
Wij hebben een duur matras, maar het is echt wel lekker hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens draagt een duurdere matras alleen bij aan je slaaprust als je een moeilijker slaper bent.
'bijzonder' zeggen we dan altijdquote:
Ik slaap overal op.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij hebben een duur matras, maar het is echt wel lekker hoorWij hadden beiden rugklachten, maar met nieuwe matras is het verdwenen.
Haat aan Radio 2.quote:
Whatever you wantquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zou er een nobelprijs voor moeten krijgen
quote:
Als student heb ik deze truc na een tijdje ook wel aangeleerdquote:
Enige wat telt is economie en zakken vullen, duidelijk tochquote:
Heb je nooit eerder top 2000 van 12 tot 2 gekeken?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Whatever You Want vollullen. You didn't expect.
Ik heb nu een heerlijk bed hoor, maar niet super duur ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als student heb ik deze truc na een tijdje ook wel aangeleerd
Olieboren op zee ben ik ook niet voor, maar het is wel een verkiezingsbeloftequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat telt is economie en zakken vullen, duidelijk toch
Dat er straks weer duizenden liters olie in zee stroomt, alle nationale parken kapot worden gemaakt en de volgende presidenten weer rotzooi mogen opruimen telt nietFuck that, zakken vullen time!
Wat een KLOOTZAKquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gijs lult het intro vol..... je verwacht het niet
Opbökken met Gijsquote:
Mja, in Nederland zijn verkiezingsbeloftes er om niet na te komen...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Olieboren op zee ben ik ook niet voor, maar het is wel een verkiezingsbelofte
Hij komt wel alles na ja, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Olieboren op zee ben ik ook niet voor, maar het is wel een verkiezingsbelofte
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, ik ga mezelf snijden als ie zo doorgaat.
Dan zou ik alvast maar 112 bellen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
uurtje naar Annemieke, uurtje naar Roodbeen, Gijs eruitquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Ferdo het volgende:
Kan AnnemiekeGodin niet de uren van Gijs erbij pakken?
Dat mag alleen als het spoed isquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan zou ik alvast maar 112 bellen.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Ferdo het volgende:
Ik heb liever dat je in Gijs gaat snijden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dit idee vind ik leukquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Ferdo het volgende:
Dat valt me weer mee, is ook moeilijk genoeg voor hem.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ie nog stopte voordat de zang begon
4 uur Annemiekegenotquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef Ferdo het volgende:
Annemieke gewoon 24 uur laten draaienquote:
Ik van Christina Milianquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:12 schreef MielMonteur het volgende:
Ik had liever het origineel van Scooter
Verpest mijn grap nou nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat mag alleen als het spoed is
Ik wil je lol niet bederven...maar kunnen we Stenders niet gewoon terughalen en op de plek van Gijs zetten.quote:
Ja hequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat valt me weer mee, is ook moeilijk genoeg voor hem.
Dat gaat ook wel wat ver, hij is geen Gijstaart.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je in Gijs gaat snijden.
Ben ik weer te laatquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil je lol niet bederven...maar kunnen we Stenders niet gewoon terughalen en op de plek van Gijs zetten.
Dan mag je je in de rij aansluiten vriendquote:
Nee de godin moet meer zendtijdquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil je lol niet bederven...maar kunnen we Stenders niet gewoon terughalen en op de plek van Gijs zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |