Ik heb al een matras.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
HEB IE AL EEN NIEUWE GEKOCHT?
slaap jij op een viking?quote:
Daarom is het nu ook 2017.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, als Bob Dylan zou optreden bij the Voice enzo dan zou hij gelijk 3 kruizen krijgen
Neuh economie in de VS gaat als een tierelier.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet dan?
Gast is bezig de VS kapot te maken, klimaat te verneuken, nog meer haat te zaaien en er zijn serieus mensen die hem steunen.
Nu ook weer met vrijere olieboringen in zee .....
Goed, ander onderwerp
Ja, meteen drie chicks die op hem af springen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, als Bob Dylan zou optreden bij the Voice enzo dan zou hij gelijk 3 kruizen krijgen
Je zou er bijna een ABO voor aanschaffen (lol).quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt hilarisch.
Klopt maar zijn composities zijn wel heerlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Uhm ja, maar dat is niet dankzij Trump...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh economie in de VS gaat als een tierelier.
Maar goed dit is MUZ geen POL
Nu beeld ik mij een reactie van Gordon in, dank je.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sylvana heeft geen invloed op je leven, Trump wel. Prioriteiten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Trump kan ik wel om lachen omdat ie zo'n karikatuur van zichzelf is geworden.
Sylvana Simons daarentegen
hij zou er een nobelprijs voor moeten krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef Uccie het volgende:
Bob Dylan, wat kan die man liedjesschrijven.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh economie in de VS gaat als een tierelier.
Maar goed dit is MUZ geen POL
Wij hebben een duur matras, maar het is echt wel lekker hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens draagt een duurdere matras alleen bij aan je slaaprust als je een moeilijker slaper bent.
'bijzonder' zeggen we dan altijdquote:
Ik slaap overal op.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij hebben een duur matras, maar het is echt wel lekker hoorWij hadden beiden rugklachten, maar met nieuwe matras is het verdwenen.
Haat aan Radio 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |