Zo zijn wij nu eenmaal he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Alle kerels in dit topic instant in de verdediging_

Goede samenvattingquote:

Nee hoor, ik word toch nooit ziek en als ik verkouden ben is er niks aan de handquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Alle kerels in dit topic instant in de verdediging_

quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is dus wetenschappelijk bewezen dat mannen daadwerkelijk het zwakkere geslacht zijn?

Ben je wel man dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word toch nooit ziek en als ik verkouden ben is er niks aan de handMijn immuunsysteem is goddelijk

Behoorlijk duur. Weet ik van een vriend(in)quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je wat BH's kosten in mijn maat

Enkel als het griep betreft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is dus wetenschappelijk bewezen dat mannen daadwerkelijk het zwakkere geslacht zijn?

Meestal vinden mannen dat wel fijn, als je aan hun mannelijke trots komt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo zijn wij nu eenmaal he.
Als je aan de mannelijke trots komt...!

Jemig gast, dat zou me dus echt niet lukken, ik heb al te weinig geslapen laatste dagenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk van 3:30 to 7
Maar voel me topfit dus kan er nog ff tegenaan

Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:

quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tsss. Ben je zo'n baas? Eentje die dan ook maar altijd afwezig is enzo.

quote:

Hekel is een groot woord, maar ik heb er ook zeer weinig mee, denk weleens dat ik de enige ben. Vaak geprobeerd, maar het is toch altijd 'mwe'.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef Kyran het volgende:
Deze ken ik ook niet, maar heb ook echt hekel aan Beatles.

quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meestal vinden mannen dat wel fijn, als je aan hun mannelijke trots komt.

Ja, wat betreft griep wel in alle andere belangrijke dingen niet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef asco het volgende:
[..]
Nog nooit gewerkt op 2 januari.
Dan begint mijn depressie namelijk.

[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |