Da's vroeg toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde vanochtend vroeg wakker worden en naar Gerard luisteren, maar het werd 10 uur.
Ah damn, zag er goed uit idd! Maar van 4 tot 7 slapen is wel weer iets te overdrevenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef asco het volgende:
[..]
Heb je een schitterend uur gemist (7/8).![]()
wat een meevaller weerquote:
Wij vrouwen hebben het zwaarder als jullie griep hebben dan als we zelf griep hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat mannen het zwaarder hebben tijdens een griep, mevrouwtje!
door mannen!quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat mannen het zwaarder hebben tijdens een griep, mevrouwtje!
Ergens ging het misquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn dochter vond toen ze een jaar of 5 was Rammstein leuk. Dus dat zag er goed uit.
Nu is ze 16 en luistert ze naar foute rap en zo alles
Ooit komt het weer goed Zorro... dat hou ik me maar voor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn dochter vond toen ze een jaar of 5 was Rammstein leuk. Dus dat zag er goed uit.
Ik uiteindelijk van 3:30 to 7quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah damn, zag er goed uit idd! Maar van 4 tot 7 slapen is wel weer iets te overdreven
Mexicano'squote:
omdat jullie hulp hebben van oestrogeenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het zwaarder als jullie griep hebben dan als we zelf griep hebben.
Hahaquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het zwaarder als jullie griep hebben dan als we zelf griep hebben.
2 januari begin ik met een vrije dag!quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 januari gewoon weer aan de slag.
Hier ging iets misquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tsss. Ben je zo'n baas? Eentje die dan ook maar altijd afwezig is enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 januari begin ik met een vrije dag!
Nog nooit gewerkt op 2 januari.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 januari begin ik met een vrije dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |