Da's vroeg toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde vanochtend vroeg wakker worden en naar Gerard luisteren, maar het werd 10 uur.
Ah damn, zag er goed uit idd! Maar van 4 tot 7 slapen is wel weer iets te overdrevenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef asco het volgende:
[..]
Heb je een schitterend uur gemist (7/8).![]()
wat een meevaller weerquote:
Wij vrouwen hebben het zwaarder als jullie griep hebben dan als we zelf griep hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat mannen het zwaarder hebben tijdens een griep, mevrouwtje!
door mannen!quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat mannen het zwaarder hebben tijdens een griep, mevrouwtje!
Ergens ging het misquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn dochter vond toen ze een jaar of 5 was Rammstein leuk. Dus dat zag er goed uit.
Nu is ze 16 en luistert ze naar foute rap en zo alles
Ooit komt het weer goed Zorro... dat hou ik me maar voor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn dochter vond toen ze een jaar of 5 was Rammstein leuk. Dus dat zag er goed uit.
Ik uiteindelijk van 3:30 to 7quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah damn, zag er goed uit idd! Maar van 4 tot 7 slapen is wel weer iets te overdreven
Mexicano'squote:
omdat jullie hulp hebben van oestrogeenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het zwaarder als jullie griep hebben dan als we zelf griep hebben.
Hahaquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het zwaarder als jullie griep hebben dan als we zelf griep hebben.
2 januari begin ik met een vrije dag!quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 januari gewoon weer aan de slag.
Hier ging iets misquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tsss. Ben je zo'n baas? Eentje die dan ook maar altijd afwezig is enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 januari begin ik met een vrije dag!
Nog nooit gewerkt op 2 januari.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 januari begin ik met een vrije dag!
Zo zijn wij nu eenmaal he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Alle kerels in dit topic instant in de verdediging_
Goede samenvattingquote:
Nee hoor, ik word toch nooit ziek en als ik verkouden ben is er niks aan de handquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Alle kerels in dit topic instant in de verdediging_
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is dus wetenschappelijk bewezen dat mannen daadwerkelijk het zwakkere geslacht zijn?
Ben je wel man dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word toch nooit ziek en als ik verkouden ben is er niks aan de handMijn immuunsysteem is goddelijk
Behoorlijk duur. Weet ik van een vriend(in)quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je wat BH's kosten in mijn maat
Enkel als het griep betreft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is dus wetenschappelijk bewezen dat mannen daadwerkelijk het zwakkere geslacht zijn?
Meestal vinden mannen dat wel fijn, als je aan hun mannelijke trots komt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo zijn wij nu eenmaal he.
Als je aan de mannelijke trots komt...!
Jemig gast, dat zou me dus echt niet lukken, ik heb al te weinig geslapen laatste dagenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk van 3:30 to 7
Maar voel me topfit dus kan er nog ff tegenaan
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tsss. Ben je zo'n baas? Eentje die dan ook maar altijd afwezig is enzo.
quote:
Hekel is een groot woord, maar ik heb er ook zeer weinig mee, denk weleens dat ik de enige ben. Vaak geprobeerd, maar het is toch altijd 'mwe'.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef Kyran het volgende:
Deze ken ik ook niet, maar heb ook echt hekel aan Beatles.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meestal vinden mannen dat wel fijn, als je aan hun mannelijke trots komt.
Ja, wat betreft griep wel in alle andere belangrijke dingen niet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:41 schreef asco het volgende:
[..]
Nog nooit gewerkt op 2 januari.
Dan begint mijn depressie namelijk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |