Blijkbaar....quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is dus wetenschappelijk bewezen dat mannen daadwerkelijk het zwakkere geslacht zijn?
Als ik naar beneden kijk volgens mij nog steeds jaquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, wat betreft griep wel in alle andere belangrijke dingen niet natuurlijk
Goed, dat nummer is ook voor altijd verpestquote:
En bedankt trouwens... nu kan dit dus niet meer onthorenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:44 schreef Guanabana het volgende:
Oeh jammer, Tori Amos - Winter gemist.
Dan werk je met sulletjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals?
Als ik die mannetjes op werk zie en wat ze allemaal niet kunnen, moet ik altijd lachen.
Hoe kun je ZO zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:44 schreef Guanabana het volgende:
Oeh jammer, Tori Amos - Winter gemist.
Liever niet, ik heb er geen goede relatie meequote:
Mannen op werk deden huillie huillie, want ze moesten kratten met zakjes grond verplaatsen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan werk je met sulletjes
Ik kan niet eens zeggen dat mannen beter zijn in voetballen .....![]()
Coldplay nummer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het volgende nummer is geen verrassing.
Als ze die zouden dragen live zouden ze bij het grote publiek op niveautje DEVO zittenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:45 schreef Zorro het volgende:
Engelse pliesie zonder Bobbyhelmen, dat kan eigenlijk niet he.
badumtss.netquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het volgende nummer is geen verrassing.
Dat is toch goed?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen op werk deden huillie huillie, want ze moesten kratten met zakjes grond verplaatsen.
Of een kruiwagen met grond vol scheppen enzo.
Heb het zelf maar gedaan.
Ok, dan werk je echt met sulletjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen op werk deden huillie huillie, want ze moesten kratten met zakjes grond verplaatsen.
Of een kruiwagen met grond vol scheppen enzo.
Heb het zelf maar gedaan.
Echt he, er zijn weinig taalfouten waar ik me aan stoor maar die is zo tenenkrommend, net als hun als persoonlijk voornaamwoord gebruikenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
"me opa ligt te slapen" Linda van der Horst
Nou Linda, maak je opa eens wakker en vraag om les Nederlandse taal_____!!!
hulliequote:Op vrijdag 29 december 2017 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echt he, er zijn weinig taalfouten waar ik me aan stoor maar die is zo tenenkrommend, net als hun als persoonlijk voornaamwoord gebruiken
Nee hoor met slimmeriken die weten hoe ze iemand anders aan het werk moeten zettenquote:
ik ben bang dat dergelijke missers ooit een keer goed zullen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
"me opa ligt te slapen" Linda van der Horst
Nou Linda, maak je opa eens wakker en vraag om les Nederlandse taal_____!!!
Dat vind ik nog wel grappig, lekker met zo'n boers accentquote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor met slimmeriken die weten hoe ze iemand anders aan het werk moeten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |