Het klinkt vooral oud. Dat is an sich al knap.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:50 schreef Koen66 het volgende:
ach het is ff wennen, maar is toch wel te pruimen.
Maar hoort hooguit in de onderste 100
ze deden hun best een epische klassieker te makenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:51 schreef asco het volgende:
[..]
Het klinkt vooral oud. Dat is an sich al knap.
Dat dus... Zelfde met Musequote:Op vrijdag 29 december 2017 08:52 schreef Kyran het volgende:
Net Iron Butterfly maar 3 minuten spelen en dit gezeik wel 10 minuten lang ....
klopt, vrij veel overloop van Radio3 naar Radio2 overduidelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:56 schreef Meike26 het volgende:
Echt één van die platen waaraan je kan zien dar Radio2 wat 'jonger' is geworden..Een jaar of 3 geleden was dit echt ondenkbaar in de top2000
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren Top 2000 A Go Go even terug zitten kijken en als Matthijs rond gaat vragen naar de mening van mensen snap je ineens waar troep als Kensington vandaan komt zo hoog in de Top 2000. De meeste mensen zijn gewoon volkomen smakeloos.
Ik luisterde tot voor een jaar of vier geleden ook geen Radio 2, behalve voor de Top 2000. Maar bij Radio 3 heb ik echt niks meer te zoeken. Waarom zou ik naar dingen als Broederliefde of Boef willen luisteren. Gezien de luistercijfers wil overigens niemand daar naar luisteren, dus ze hebben nogal een identiteitsprobleemquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vrij veel overloop van Radio3 naar Radio2 overduidelijk
Wordt er gevraagd wie er de grootste artiesten uit de jaren '80 zijn, komen mensen echt niet verder dan U2 en Queen, of AC/DC. Het is allemaal de bekende weg. Ik had gehoopt dat mensen dan met verborgen pareltjes op de proppen komen.quote:
Dat laatste snap ik dus ook niet. Luistercijfers blijven kelderen, historisch laag en ze blijven maar zelfde meuk draaien. Je zou toch denken dat ze zich aanpassen om weer meer luisteraars te trekken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luisterde tot voor een jaar of vier geleden ook geen Radio 2, behalve voor de Top 2000. Maar bij Radio 3 heb ik echt niks meer te zoeken. Waarom zou ik naar dingen als Broederliefde of Boef willen luisteren. Gezien de luistercijfers wil overigens niemand daar naar luisteren, dus ze hebben nogal een identiteitsprobleem
Tot heel Spangen Turks lult?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah zometeen gaat de Maas heel Limburg vullen
Ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vrij veel overloop van Radio3 naar Radio2 overduidelijk
Hun doelgroep wil overigens best graag die Nederlandse hiphop horen, het is ongekend populair. Ze luisteren gewoon niet naar de radio.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik dus ook niet. Luistercijfers blijven kelderen, historisch laag en ze blijven maar zelfde meuk draaien. Je zou toch denken dat ze zich aanpassen om weer meer luisteraars te trekken.
Vrij typisch ja. Prima dat je die goed vindt, zijn niet voor niets grote bands, maar verdiep je eens een beetjequote:Op vrijdag 29 december 2017 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wordt er gevraagd wie er de grootste artiesten uit de jaren '80 zijn, komen mensen echt niet verder dan U2 en Queen, of AC/DC. Het is allemaal de bekende weg. Ik had gehoopt dat mensen dan met verborgen pareltjes op de proppen komen.
Ja, maar dat zijn toch ook de grootste artiesten / bands. Wat moeten ze dan zeggen? Vage artiesten noemen met een halve hit, zodat ze speciaal zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wordt er gevraagd wie er de grootste artiesten uit de jaren '80 zijn, komen mensen echt niet verder dan U2 en Queen, of AC/DC. Het is allemaal de bekende weg. Ik had gehoopt dat mensen dan met verborgen pareltjes op de proppen komen.
3fm moet weer zender worden waar je af en toe een leuke indie/rock band ontdekt ipv een kloon van radio 538 te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luisterde tot voor een jaar of vier geleden ook geen Radio 2, behalve voor de Top 2000. Maar bij Radio 3 heb ik echt niks meer te zoeken. Waarom zou ik naar dingen als Broederliefde of Boef willen luisteren. Gezien de luistercijfers wil overigens niemand daar naar luisteren, dus ze hebben nogal een identiteitsprobleem
Met het risico van een kansloze opmerking van Matthijs.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn toch ook de grootste artiesten / bands. Wat moeten ze dan zeggen? Vage artiesten noemen met een halve hit, zodat ze speciaal zijn?
Dat is helemaal niet hun doelgroep, dat is het probleem. Hun doelgroep is de jongere die nieuwe muziek wil ontdekken en dan vooral aan de rockzijde, maar die zit niet te wachten op die omhooggevallen vloggertjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hun doelgroep wil overigens best graag die Nederlandse hiphop horen, het is ongekend populair. Ze luisteren gewoon niet naar de radio.
Je had de Pet Shop Boys moeten noemenquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met het risico van een kansloze opmerking van Matthijs.
Iemand noemde ook de "Dire Streets"quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn toch ook de grootste artiesten / bands. Wat moeten ze dan zeggen? Vage artiesten noemen met een halve hit, zodat ze speciaal zijn?
maar Radio 538 doet het weer wel goed vreemd genoegquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
3fm moet weer zender worden waar je af en toe een leuke indie/rock band ontdekt ipv een kloon van radio 538 te zijn
Dat is inderdaad het probleem. Mensen die nog veel radio luisteren willen vooral nieuwe bands ontdekken, liefst in de hoek van indie/rock. Er is een flinke groep mensen die Boef en al die omhoog gevallen vloggers leuk vinden, maar die luisteren geen radio. Het klopt dus gewoon niet wat ze doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hun doelgroep, dat is het probleem. Hun doelgroep is de jongere die nieuwe muziek wil ontdekken en dan vooral aan de rockzijde, maar die zit niet te wachten op die omhooggevallen vloggertjes
Ja omdat die een minder suf imago en niet van die "stomme gitaarmuziek" draaien, aldus de jeugd die de hele dag pillen slikt in de clubquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar Radio 538 doet het weer wel goed vreemd genoeg
Volgens mij draaien ze dat ook nog wel, maar daar tussendoor dus die YouTube-meuk. Volgens mij zit er geen enkele overlap tussen die doelgroepen. Dan gaan de rock-liefhebbers dus wel naar Radio 2. Kan ook beleid zijn van de NPO, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hun doelgroep, dat is het probleem. Hun doelgroep is de jongere die nieuwe muziek wil ontdekken en dan vooral aan de rockzijde, maar die zit niet te wachten op die omhooggevallen vloggertjes
Dat is wel zo inderdaad. Daarom mis ik ook een paar erg mooie nummers in het lijstje. Bijvoorbeeld iets van Tool, Motley Crue of de iets minder bekendere nummers van top bands zoals Metallica, AC/DC, Queen etc die misschien wel muzikaal veel beter zijn dan de nummer die er nu in staan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand noemde ook de "Dire Streets"
Heb zijn ook gewoon grote artiesten, maar het is jammer dat de meeste mensen niet echt een liefhebber zijn, maar blijkbaar gewoon mensen die graag een muziekje als behangetje willen hebben. Dan snap ik dat, als je 35 nummers in gaat vullen, mensen na het invullen van U2 en Queen bij hard nadenken niet veel verder komen dan Kensington of de hits van het afgelopen jaar.
Klopt. Roosmarijn heeft die trend gezien (die er is) en hem iets te prominent op de radio gepresenteerdquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze dat ook nog wel, maar daar tussendoor dus die YouTube-meuk. Volgens mij zit er geen enkele overlap tussen die doelgroepen. Dan gaan de rock-liefhebbers dus wel naar Radio 2. Kan ook beleid zijn van de NPO, natuurlijk.
Mooiste provincie grenzend aan België, dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef asco het volgende:
Haters gaan haten maar het is natuurlijk wel de mooiste provincie (onder Beek dan)![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |