RIPquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:08 schreef Kyran het volgende:
Mogguh! Weer op werk en zit nu met een collega die echt geen muziek kan hebben tijdens werk .... le sigh.
Wat voor werk? Je kan ook zeggen dat jij niet geen muziek kan hebben tijdens werkquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:08 schreef Kyran het volgende:
Mogguh! Weer op werk en zit nu met een collega die echt geen muziek kan hebben tijdens werk .... le sigh.
"Ik kan niet werken zonder muziek"quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat voor werk? Je kan ook zeggen dat jij niet geen muziek kan hebben tijdens werk
Dat is wel uitgekeanedquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:11 schreef Mani89 het volgende:
En gelijk Betsheept er achteraan.Wat een weelde!
Wat een volk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:08 schreef Kyran het volgende:
Dat lijkt me echt zo erg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:08 schreef Kyran het volgende:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
"Ik kan niet werken zonder muziek"
Het is ook echt zo, zonder muziek concentreer ik minder goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat voor werk? Je kan ook zeggen dat jij niet geen muziek kan hebben tijdens werk
Ik doe het ook beter op muziek. Zal zo even kijken of ik een fotootje van kantoor kan postenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook echt zo, zonder muziek concentreer ik minder goed
Schoool is oooooout! Toch maar aangezet!
Ik werk in de zorg (radiotherapie), deze hele week echter achter de computer bestralingen voorbereiden, dus prima timing
Die ken ik niet, en ik denk dat ik dat zo houdquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:23 schreef Isorden het volgende:
Dit kan ik dus niet meer horen zonder die versie van Snollebollekes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja doe maarquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die ken ik niet, en ik denk dat ik dat zo houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |