quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:40 schreef Cee het volgende:
Oh en net op tijd voor een nummer uit mijn lijst nu!

Jij hebt gestemd op het origineel van Boyzone zeker?quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:45 schreef Cee het volgende:
Wauw mex, dit nummer had ik helemaal niet achter jou gezocht.

Ik moet het even verwerken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja dit is ook top 100 materiaal bij mij. Ik zeg toch dat het van de ene naar de andere kant gaat bij mij.

quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:47 schreef Cee het volgende:
Het heeft trouwens een paar dagen geduurd voordat ik door had dat ze niet steeds toevallig een mooie kleurenposter van de artiest/band in kwestie in het café hebben hangen, maar dat het een beeldscherm is.

Zekerquote:Op vrijdag 29 december 2017 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel heel cheesy maar toch wel lekker

Deze staan ook in mijn top 100... wel met Close to You. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:48 schreef Cee het volgende:
Och deze, hou toch op, ik wil douchen

Ook ooit op gestemd.

Iedereen heeft zijn wekker gezet voor het komende Coldplay nummer denken ik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:55 schreef Isorden het volgende:
Wel rustig geweest hier sinds 3:30, word gewoon wakker in het zelfde topic

Dat was bij mij toch echt voor Tom Pettyquote:Op vrijdag 29 december 2017 07:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn wekker gezet voor het komende Coldplay nummer denken ik.

Het afgelopen uur was te mooi om te missen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:55 schreef Isorden het volgende:
Wel rustig geweest hier sinds 3:30, word gewoon wakker in het zelfde topic

Mooie tijd om te beginnen niet?quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn wekker gezet voor het komende Coldplay nummer denken ik.

Dat klopt in principe wel, Tom Petty was niet nieuw, is een herintrederquote:Op vrijdag 29 december 2017 07:59 schreef Cee het volgende:
In de stats op tv stond dat het afgelopen uur nul nieuwe binnenkomers waren dus we weten nu ook hoe goed die kloppen.

Heb de meeste moeite met de lievelingskleur bruin.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:59 schreef Cee het volgende:
In de stats op tv stond dat het afgelopen uur nul nieuwe binnenkomers waren dus we weten nu ook hoe goed die kloppen.

Anita Meyer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:04 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor een van mijn favoriete liedjes allertijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |