Misschien omdat de artiest me niets zeiquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsjah, als jij het al niet weet....
En dan is het tijd voor onze prinsesquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee keer Evelien uitzitten, jongens.
Chris Gotte van Bløf....alleen heeft die eerder ingezien dat het allemaal wel erg kut wasquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris heten is wel een vrijbrief om zaaddodend saaie liedjes te zingen...
Isaak, DeBurgh, Rea, Martin...
Uitzetten klinkt als een beter plan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee keer Evelien uitzitten, jongens.
Even doorbijten, dan komt de beloningquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor onze prinses![]()
Volgend uur kom ★quote:
Soooooowquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Chris Gotte van Bløf....alleen heeft die eerder ingezien dat het allemaal wel erg kut was
En Rick Roll missen? No way!quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitzetten klinkt als een beter plan.
Ze heeft alleen wel een Nederlands paspoort, lijkt me.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te radicaal, maar jij bent dan ook een lefgozer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja zelfs ik deed evenquote:
Chistopher Crossquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris heten is wel een vrijbrief om zaaddodend saaie liedjes te zingen...
Isaak, DeBurgh, Rea, Martin...
Die is toch van die Rod Stewart cover?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Chris Gotte van Bløf....alleen heeft die eerder ingezien dat het allemaal wel erg kut was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |