Ik dans ook als niemand andersquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[ afbeelding ]
De man diie danste zoals niemand anders
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris heten is wel een vrijbrief om zaaddodend saaie liedjes te zingen...
Isaak, DeBurgh, Rea, Martin...
Tsjah, als jij het al niet weet....quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kon ik denken dat ik dit niet kende?
Misschien omdat de artiest me niets zeiquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsjah, als jij het al niet weet....
En dan is het tijd voor onze prinsesquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee keer Evelien uitzitten, jongens.
Chris Gotte van Bløf....alleen heeft die eerder ingezien dat het allemaal wel erg kut wasquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitzetten klinkt als een beter plan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee keer Evelien uitzitten, jongens.
Even doorbijten, dan komt de beloningquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor onze prinses![]()
Volgend uur kom ★quote:
Soooooowquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Chris Gotte van Bløf....alleen heeft die eerder ingezien dat het allemaal wel erg kut was
En Rick Roll missen? No way!quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitzetten klinkt als een beter plan.
Ze heeft alleen wel een Nederlands paspoort, lijkt me.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te radicaal, maar jij bent dan ook een lefgozer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja zelfs ik deed evenquote:
Chistopher Crossquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is toch van die Rod Stewart cover?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Chris Gotte van Bløf....alleen heeft die eerder ingezien dat het allemaal wel erg kut was
mwah, ik vind juist dat het dan echt moet raken en dat doet dit niet echt, het kabbelt juist net teveel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit nummer ook wel eens eerder gehoord, kan er niet zoveel mee. Bij dit soort softe nummers moet er voor mij in ieder geval nog wat tempo in zitten
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Split Enz om half zesquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel vervelend dat de goede platen morgenochtend tussen 5 en 8 zitten en dat er tussen 8 en 10 juist weer helemaal niets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |