Bij een verleidelijke titel of thumbnail van een youtube video begon dit nummer in plaats van wat er verwacht was. Was iets van acht jaar geleden een groot ding op Youtube.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef hhh38 het volgende:
Hoe is die Rickroll eigenlijk ontstaan?

Eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Maar zonder gekheid, dit is best een goed nummer uiteindelijk.

Rickrolling was reported to have begun as a variant of an earlier prank from the imageboard 4chan known as duckrolling. The director of the site, who went by the name "moot", started replacing occurrences of the word "egg" on the site with the word "duck". When the word "eggroll" was turned into "duckroll", other users started changing innocent looking links going somewhere (such as to a specific picture or news item) to redirect readers to a thread or site containing an edited picture of a duck with wheels. The user at that point is said to have been "duckrolled".quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef hhh38 het volgende:
Hoe is die Rickroll eigenlijk ontstaan?

Ik zit dan als het mee zit nog steeds in een café.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn gewoon mensen die al om 05:30 in dat café zitten

+1quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rick Astley heeft nog wel meer goede nummers ook, eigenlijk.

Wel een slechte, want ja, wie klikt daar nou opquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou het een rickroll zijn? Zou het?

Iemand gaat nu viesmad wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup nu zal ie smerig mad zijn. Ik vind de PSB een prima duo hoor, maar dit is een beter liedje dan zij ooit gemaakt hebben. Beter dan Suburbia, beter dan Being Boring.

Zo lekker 80s ja!quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Maar zonder gekheid, dit is best een goed nummer uiteindelijk.

Meer ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rick Astley heeft nog wel meer goede nummers ook, eigenlijk.

Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel een slechte, want ja, wie klikt daar nou op

Je zou bijna denken dat ze rond die leeftijd isquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:24 schreef Martinello het volgende:
Evelien klinkt alsof ze in de overgang is.

quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:24 schreef Martinello het volgende:
Evelien klinkt alsof ze in de overgang is.
quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Together Forever ken je wel joh.quote:

NA Fishquote:

Trustequote:

Kloptquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo mooi als dit nummer worden ze niet meer gemaakt

Mis nog Ordinary Peoplequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef hhh38 het volgende:
Volgend uur:
832 Ordinary World Duran Duran
831 Ordinary Love U2

quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga mijn wekker zetten om 10 uur, voor Kane.

Ik probeerde aardig te zijnquote:

Was mij ook al opgevallen ja, de 1e isquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef hhh38 het volgende:
Volgend uur:
831 Ordinary Love U2
 (staat op mn stemlijst)
 (staat op mn stemlijst) 

Hoezo? Komt de trein dan voorbij?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga mijn wekker zetten om 10 uur, voor Kane.

Ja godver....quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef hhh38 het volgende:
Volgend uur:
831 Ordinary Love U2

quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik blijf hangen tot Jimi Hendrix

Komt Blackstar ook ja?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf nog lekker op voor Blackstar
edit: Oeh Layla komt daarna! Genot

Ik ook, en dan blijf ik meteen nog ff tot Nina Simone.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:26 schreef datismijnmening het volgende:

quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:26 schreef datismijnmening het volgende:

quote:
 slaap lekker
 slaap lekker

2:20 uur ongeveer.quote:

Zekers! Ik wil zoveel mogelijk nummers op mijn lijst luisteren, tot nu toe maar 1 gemistquote:

Ik nog niet 1quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zekers! Ik wil zoveel mogelijk nummers op mijn lijst luisteren, tot nu toe maar 1 gemist

Ik zei trusten tegen de slapers, no way dat ik Blackstar en Layla ga missenquote:

Mocht Elbow willenquote:

Allebei okayquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
Haha geintje, voor Madness natuurlijk.

ooooooohquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zei trusten tegen de slapers, no way dat ik Blackstar en Layla ga missen

Zo blijf je uitstellen. Morgen tien uur op voorquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, en dan blijf ik meteen nog ff tot Nina Simone.

quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Ja zeg dat danquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Moet toch een keer wakker worden, anders slaap ik om 13 uur nog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Je wekker zetten voor echter? Echt?

#fakenewsquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:29 schreef ShinyStar het volgende:
Is Nine Million Bicycles al ooit eens ge-factchecked? Geloof er weinig van.

quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Je mag haar geen leugenaar noemen. Je moet haar maar geloven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:29 schreef ShinyStar het volgende:

Voordat ze rijk werden fietsten Chinezen wel echt veelquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:29 schreef ShinyStar het volgende:

Van wie moest dat?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:29 schreef djenneke het volgende:
Dit moest je toen per se leuk vinden. is niet gelukt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |