Inderdaad, broekje ligt op de enkels.quote:
Dit is Frank zn favoriet toch? Leek me bewustquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer een foutje van Eveliengodin.
Alsof iemand daar op kliktquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, broekje ligt op de enkels.
NEVER GONNA GIVE NEVER GONNA GIVE NEVER GONNA GIVEquote:
Die mafketel heb ik nog niet gezien in dit topic eigenlijk. Al zal hij nu wel triggered zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat ie zo raar danst in die clip ja, haha.
Dit is beter dan elke plaat van de Pet Shop Boys. Elfletterig
Ik heb oprecht geen idee wie die hele Frank is. Zijn shifts mis ik altijd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Frank zn favoriet toch? Leek me bewust
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Net als trollen, die zijn ook nog steeds internetgarbage.
Dat was best wel legendarischquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef alopio het volgende:
Dagoduck... zelfs de Foo’s hebben met held Rick gerolled
http://knowyourmeme.com/memes/rickrollquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef hhh38 het volgende:
Hoe is die Rickroll eigenlijk ontstaan?
Schitterend was datquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef alopio het volgende:
Dagoduck... zelfs de Foo’s hebben met held Rick gerolled
Rick Astley heeft nog wel meer goede nummers ook, eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Maar zonder gekheid, dit is best een goed nummer uiteindelijk.
Jup nu zal ie smerig mad zijn. Ik vind de PSB een prima duo hoor, maar dit is een beter liedje dan zij ooit gemaakt hebben. Beter dan Suburbia, beter dan Being Boring.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die mafketel heb ik nog niet gezien in dit topic eigenlijk. Al zal hij nu wel triggered zijn.
Zou het een rickroll zijn? Zou het?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof iemand daar op klikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |