abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176103002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit. Alles is inmiddels wel eens besproken in deze reeks. :P
Nee dat is ook logisch..Maar hij brengt het als nieuwe info, en het is juist hier bekend dat pump en dump grote kans geeft op geld verliezen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176103100
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nee dat is ook logisch..Maar hij brengt het als nieuwe info, en het is juist hier bekend dat pump en dump grote kans geeft op geld verliezen.
Misschien is het handig een waarschuwing tegen Pump en Dump in de OP te laten plaatsen...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 december 2017 @ 11:03:14 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176103106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
De sfeer is hier niet altijd meer wat het was :P
Nu betrap ik mezelf er op dat ik ook wel eens vol op het orgel ga dus mss tijd voor wat zelfreflectie :@
Jij? Nah.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176103125
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
De sfeer is hier niet altijd meer wat het was :P
Nu betrap ik mezelf er op dat ik ook wel eens vol op het orgel ga dus mss tijd voor wat zelfreflectie :@
Welke sfeer
Die gasten hier zien alleen maar dollartekens voor hun ogen.

Heel die cryptohandel is sowieso een farce die eigenlijk op helemaal niets is gebaseerd. Het is allemaal lucht. Alleen Bitcoin heeft echte waarde op de markt. De situatie is zelfs zo dat als Bitcoin 50% daalt dat de marktwaarde van alle andere cryptomunten gewoon meegaat in dat verval als jij je geld in euro wil gaan omzetten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176103151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Welke sfeer
Die gasten hier zien alleen maar dollartekens voor hun ogen.

Heel die cryptohandel is sowieso een farce die eigenlijk op helemaal niets is gebaseerd. Het is allemaal lucht. Alleen Bitcoin heeft echte waarde op de markt. De situatie is zelfs zo dat als Bitcoin 50% daalt dat de marktwaarde van alle andere cryptomunten gewoon meegaat in dat verval als jij je geld in euro wil gaan omzetten.
Bedankt voor het aandragen van een voorbeeld van zo'n post die de sfeer verpest.
pi_176103200
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bedankt voor het aandragen van een voorbeeld van zo'n post die de sfeer verpest.
_O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176103201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:02 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

Misschien is het handig een waarschuwing tegen Pump en Dump in de OP te laten plaatsen...
wie leest de OP nou joh?
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:08:14 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176103227
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:14 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

die kan dan ook geen andere kant op :P

na xvg 2e boot gemist :'(
Ik heb deze twee na verge ook gemist. Boot 3 al :') Maargoed Ripple is een echt product met toekomst, maar verge en Raiblocks is pure hype op dit moment. Stap bij zulke coins sowieso niet in, dat kan in 1 klap klaar zijn.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176103264
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

wie leest de OP nou joh?
Je kunt dan wel iemand die een pump en dump promoot verwijzen naar de OP ;)
pi_176103305
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit niet in Stratis of Ethereum, hou de ontwikkelingen ook niet heel erg bij.

Over de waarde valt weinig te zeggen maar alle platforms waar bedrijven, banken en overheden zich bij voegen, kunnen met gemak nog een paar honderd procent omhoog in de komende jaren.

Mijn hodl coins zijn nog steeds:
- Waves
- Waves Community Tokens
- Lisk
- MobileGo
- PIVX
- TrustCoin

Daarnaast nog bakken met diverse tokens die opgeteld ook nog wel een rijtjeswoning in een aardbevingsgebied opbrengen als ik ze verkoop :P
Interessant. Wat denk jij dan zelf van projecten zoals:
ADA, IOTA, ICON, Vechain, POWR, Ethos, XLM REQ, WABI

Die worden hier ook veel genoemd, maar niet in jouw rijtje ;)
Love is in the air!
pi_176103402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Interessant. Wat denk jij dan zelf van projecten zoals:
ADA, IOTA, ICON, Vechain, POWR, Ethos, XLM REQ, WABI

Die worden hier ook veel genoemd, maar niet in jouw rijtje ;)
De meeste ken ik niet, behalve van naam :P

Komt ook omdat ik op dit moment niet in coins investeer maar hodl (en deels verkoop) wat ik al heb.
Volgend jaar komt er vast wel weer een paar keer een instapmoment en dan ga ik me weer in nieuwe coins verdiepen.
pi_176103561
quote:

[..]

zijn gewoon keiharde feiten. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:18:20 #138
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176103566
Ik wacht zelf op de token sale van Nucleus.vision volgend kwartaal. Ondanks dat ik geen voorstander ben van big data is het big business en denk ik dat dit heel groot kan worden.

Zal alleen wel een heul lange termijn hodl worden :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 december 2017 @ 11:19:06 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176103587
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht zelf op de token sale van Nucleus.vision volgend kwartaal. Ondanks dat ik geen voorstander ben van big data is het big business en denk ik dat dit heel groot kan worden.

Zal alleen wel een heul lange termijn hodl worden :X
Aluhoedje gespot.

Wat is er in godsnaam mis met big data :?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176103665
quote:

[..]

Misschien wordt het tijd om klaas structureel te negeren. Want overal waar hij komt wordt de sfeer er niet beter op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:22:27 #141
132191 -jos-
Money=Power
pi_176103695
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niet dat ik XRB heb maar het volume valt me nog best mee, groei ziet er ook gezond uit.

Knap dat ze in zo'n korte tijd zo'n groei weten te realiseren.

De projecten waar ik in zit heb ik zeker geen klachten over (Lisk, van ¤0,068 naar ¤20 is een prima rendement, Waves van ¤0,18 naar ¤10 ook) maar ik heb die RaiBlocks niet zien aankomen.

Er is ook zoveel om bij te houden nu...

Ripple is ook een project wat het qua koers ook nu nog prima kan doen maar ik wil er niet meer in investeren (al heb ik er wel eens in gezeten begin dit jaar), te gecentraliseerd. Maar dat is voor iedereen anders. Als het je alleen om het geld gaat en geen principiële bezwaren hebt...

2018 wordt het jaar van de (token) platforms met smart contracts, daar geloof ik wel in.
Ethereum, Lisk, Waves, Universa, Neo, Ark, etc. Die gaan het allemaal goed doen.

Projecten die echt iets te bieden hebben en veel partnerships kunnen aangaan overleven ook wel, of dat nu zelfstandige blockchains zijn of tokens op een bovengenoemd platform.

Dit zijn mijn verwachtingen, hecht er niet teveel waarde aan.
Wel redelijk mee eens, alleen token platforms met smart contracts klinkt wel heel mooi maar is voor de gemiddelde persoon toch wat te ingewikkeld gok ik. De kracht van Bitcoin is juist dat het (relatief) simpel is.

2017 was al het jaar van Ethereum. Ik zou zeggen dat 2018 het jaar van de derde generatie DAG cryptocurrencies wordt zoals IOTA, Raiblocks, Byteball. Er schijnen er nog een paar te zijn maar die zijn moeilijk te vinden. Mochten er Fok!kers zijn die nieuwe/onbekende derde generatie crypto's vinden dan hoor ik het heel graag. :) Zelf had ik een mogelijk interessante gevonden die nu in ontwikkeling is: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2581762.0

quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

wie leest de OP nou joh?
Nieuwe mensen die meer willen weten over crypto en dus pump en dump groepen nog niet kennen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_176103716
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zijn gewoon keiharde feiten. :)
Het is je mening.

En op het moment dat je die in ieder deeltje een aantal keren herhaalt werkt het sfeer verziekend.
Maar ik ben hier geen moderator, als het getolereerd wordt ga dan vooral zo door.
pi_176103749
Leuke buywall van slechts $10,5 M (738 BTC) op Bitfinex. :7

and it's gone. :o

[ Bericht 42% gewijzigd door Tourniquet op 29-12-2017 11:30:56 ]
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_176103775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit niet in Stratis of Ethereum, hou de ontwikkelingen ook niet heel erg bij.

Over de waarde valt weinig te zeggen maar alle platforms waar bedrijven, banken en overheden zich bij voegen, kunnen met gemak nog een paar honderd procent omhoog in de komende jaren.

Mijn hodl coins zijn nog steeds:
- Waves
- Waves Community Tokens
- Lisk
- MobileGo
- PIVX
- TrustCoin

Daarnaast nog bakken met diverse tokens die opgeteld ook nog wel een rijtjeswoning in een aardbevingsgebied opbrengen als ik ze verkoop :P
Ik zit er aan te denken om wat groter in TrustCoin te gaan en om daar Lisk voor te gebruiken. Zou dat een redelijk stabiele gok zijn?
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:25:22 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176103784
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Aluhoedje gespot.

Wat is er in godsnaam mis met big data :?
Het verzamelen er van ben ik niet zo'n fan van. Niet dat je het tegen kunt gaan ofzo, maar het feit dat alles wat je doet geanalyseerd wordt is niet zo'n prettig idee. Het is niet dat ik er fundamenteel tegen ben ofzo hoor.
pi_176103825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is je mening.

En op het moment dat je die in ieder deeltje een aantal keren herhaalt werkt het sfeer verziekend.
Maar ik ben hier geen moderator, als het getolereerd wordt ga dan vooral zo door.
Mods kunnen weinig doen tegen zulke posts. Er worden niet echt regels overtreden. Het is ook niet de bedoeling om als een gedachtepolitie op te treden.

''Sfeerverpesten'' of ''stomme user'' (zoals soms omschreven in TR's) zijn geen geldige redenen om een bannetje aan te vragen.
helaas

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 11:27:18 ]
pi_176103834
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het verzamelen er van ben ik niet zo'n fan van. Niet dat je het tegen kunt gaan ofzo, maar het feit dat alles wat je doet geanalyseerd wordt is niet zo'n prettig idee. Het is niet dat ik er fundamenteel tegen ben ofzo hoor.
sleepnet :r
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 december 2017 @ 11:27:04 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176103843
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Er is meer big data dan het stalken van iedereen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176103854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is je mening.

Ja er moeten hier alleen maar mooi weer verhalen te lezen zijn natuurlijk

mooi weer verhalen zijn 5%
de slechte verhalen lees je hier niet want dat is een afgang en dat is 95%
pi_176103855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:22 schreef -jos- het volgende:

[..]

Wel redelijk mee eens, alleen token platforms met smart contracts klinkt wel heel mooi maar is voor de gemiddelde persoon toch wat te ingewikkeld gok ik. De kracht van Bitcoin is juist dat het (relatief) simpel is.

[..]

Maar smart contracts en token platforms zijn er juist ook niet voor de "gemiddelde persoon".
Het moet bedrijven, banken en overheden er van overtuigen om processen naar de blockchain over te hevelen. Dat kan niet altijd in Jip-en-Janneke taal. Maar het zorgt wel voor een boost van deze platformen.

En natuurlijk, de blockchain (en tangle) is nog jong, er zullen ieder jaar nieuwe ontwikkelingen zijn die oude techniek inhalen. Sommige projecten vernieuwen mee, anderen zullen achterhaald zijn.

Maar er is meer dan techniek, als je geen deals en partnerships kan sluiten dan is het snel over met je bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')