Als btc ergens tussen de 12k en 20k kan zitten, zou ripple toch wel een dollar of 10 kunnen bereiken? (niet nu maar straks)quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tot waar zou de waarde van Ripple kunnen reiken?
Het is geen ETH waarde lijkt me?
5$ mogelijk?
Bijzonder slecht idee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:13 schreef dimmak het volgende:
Verder zijn pumps en dumps natuurlijk altijd een slecht idee.
Niet met 100 miljard coins.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als btc ergens tussen de 12k en 20k kan zitten, zou ripple toch wel een dollar of 10 kunnen bereiken? (niet nu maar straks)
Als hij 6 dollar zou worden is de marketcap even groot als die van BTC nu is. Dus wat is reëel?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als btc ergens tussen de 12k en 20k kan zitten, zou ripple toch wel een dollar of 10 kunnen bereiken? (niet nu maar straks)
Volume blijft een dingetje met die coinquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:14 schreef TimKuik het volgende:
Jongens, ik weet niet of jullie het al wisten maar RaiBlocks gaat weer eens omhoog.
3 dollar op kort termijn en volgend jaar 6 dollar wanneer BTC weer wat grotere marketcap heeft.Wellicht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als hij 6 dollar zou worden is de marketcap even groot als die van BTC nu is. Dus wat is reëel?
Heerlijk, die waan van de dag en opportunisme in de cryptowereld. Toen ik een maand geleden Ripple kocht was het geen echte coin, zou 'ie nooit stijgen en was het een waardeloze investering. Toen vloog het ineens naar $0,60 en naar $0,80 en nu naar het volgende plateau en ineens is $5 volgens velen mogelijk. HODL is toch wel lekker.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
3 dollar op kort termijn en volgend jaar 6 dollar wanneer BTC weer wat grotere marketcap heeft.Wellicht.
Ik zou zeggen dat dit wel zijn piek is ongeveer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
3 dollar op kort termijn en volgend jaar 6 dollar wanneer BTC weer wat grotere marketcap heeft.Wellicht.
Ik heb altijd al Ripple op HODL staan, alleen veel te weinig helaas (dat is dan weer achteraf). Banken zullen nooit helemaal verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Heerlijk, die waan van de dag en opportunisme in de cryptowereld. Toen ik een maand geleden Ripple kocht was het geen echte coin, zou 'ie nooit stijgen en was het een waardeloze investering. Toen vloog het ineens naar $0,60 en naar $0,80 en nu naar het volgende plateau en ineens is $5 volgens velen mogelijk. HODL is toch wel lekker.
Jawel, zit ook in Ardor en ECC Project en nog wat munten die het noemen niet waard zijn. Maar ik ben begonnen met Xrp toen het nog onder de cent stond.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Respect. Alleen nog XRP over en geen andere coins?
Waar kan ik mijn schadeclaim indienen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wat minder in de buurt van 800 dan ook graag gezien had.
Nu ja kan, vanaf 2018 weer wat erbij. Totale crypto marketcap groeit vooralsnog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dit wel zijn piek is ongeveer.
Hij staat een stuk hoger dan toen ik dat zeiquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:33 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn schadeclaim indienen?Deze grapjes hebben mij klauwen met geld gekost!
Dat blijft wel zo, zolang 'ie op twee crappy exchanges staat. Veel mensen laten hun XRB daar niet langer staan dan nodig, waardoor je minder volatiliteit hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volume blijft een dingetje met die coin
Niet dat ik XRB heb maar het volume valt me nog best mee, groei ziet er ook gezond uit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volume blijft een dingetje met die coin
Je zat ook in Stratis toch? Wat denk je daar van?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet dat ik XRB heb maar het volume valt me nog best mee, groei ziet er ook gezond uit.
Knap dat ze in zo'n korte tijd zo'n groei weten te realiseren.
De projecten waar ik in zit heb ik zeker geen klachten over (Lisk, van ¤0,068 naar ¤20 is een prima rendement, Waves van ¤0,18 naar ¤10 ook) maar ik heb die RaiBlocks niet zien aankomen.
Er is ook zoveel om bij te houden nu...
Ripple is ook een project wat het qua koers ook nu nog prima kan doen maar ik wil er niet meer in investeren (al heb ik er wel eens in gezeten begin dit jaar), te gecentraliseerd. Maar dat is voor iedereen anders. Als het je alleen om het geld gaat en geen principiële bezwaren hebt...
2018 wordt het jaar van de (token) platforms met smart contracts, daar geloof ik wel in.
Ethereum, Lisk, Waves, Universa, Neo, Ark, etc. Die gaan het allemaal goed doen.
Projecten die echt iets te bieden hebben en veel partnerships kunnen aangaan overleven ook wel, of dat nu zelfstandige blockchains zijn of tokens op een bovengenoemd platform.
Dit zijn mijn verwachtingen, hecht er niet teveel waarde aan.
Wat verwacht je van de waarde van Ethereum in 2018?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet dat ik XRB heb maar het volume valt me nog best mee, groei ziet er ook gezond uit.
Knap dat ze in zo'n korte tijd zo'n groei weten te realiseren.
De projecten waar ik in zit heb ik zeker geen klachten over (Lisk, van ¤0,068 naar ¤20 is een prima rendement, Waves van ¤0,18 naar ¤10 ook) maar ik heb die RaiBlocks niet zien aankomen.
Er is ook zoveel om bij te houden nu...
Ripple is ook een project wat het qua koers ook nu nog prima kan doen maar ik wil er niet meer in investeren (al heb ik er wel eens in gezeten begin dit jaar), te gecentraliseerd. Maar dat is voor iedereen anders. Als het je alleen om het geld gaat en geen principiële bezwaren hebt...
2018 wordt het jaar van de (token) platforms met smart contracts, daar geloof ik wel in.
Ethereum, Lisk, Waves, Universa, Neo, Ark, etc. Die gaan het allemaal goed doen.
Projecten die echt iets te bieden hebben en veel partnerships kunnen aangaan overleven ook wel, of dat nu zelfstandige blockchains zijn of tokens op een bovengenoemd platform.
Dit zijn mijn verwachtingen, hecht er niet teveel waarde aan.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat jullie dat al hadden besproken voor ik kwam, is het niet?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gast, je post hier net zelf anderhalve maand.
Dat maakt toch niet uit. Alles is inmiddels wel eens besproken in deze reeks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve vanuit dat jullie dat al hadden besproken voor ik kwam, is het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |