Ik vind het ook niks, maar ga niet iedereen een verbod opleggen omdat straattuig zich niet kan gedragenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mooi om te zien maar om af te steken

Niks mis met siervuurwerk maar dat pure geknal heb ik nooit begrepen, vooral niet die lijers die het overdag voor andermans voeten en wielen afschieten.quote:

Oké, dit dus. Ik plemp zo weer mijn matrasje neer en kijk wel of het slapen lukt.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Sterker nog, de rest van de avond valt eigenlijk redelijk tegen.
Ik overweeg serieus zometeen naar bed te gaan en de wekker op 4 uur te zetten, want vanaf dan komt er weer veel fijns.

Uiteraardquote:Op donderdag 28 december 2017 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je kijkt liever naar het verpakkingsmateriaal?

En daar al met kerst mee beginnenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks mis met siervuurwerk maar dat pure geknal heb ik nooit begrepen, vooral niet die lijers die het overdag voor andermans voeten en wielen afschieten.

Oh dat zeker niet al wordt ik wel gek van al dat geknalquote:Op donderdag 28 december 2017 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar ga niet iedereen een verbod opleggen omdat straattuig zich niet kan gedragen

WONDERFULL DAYS KEN JE WEL. Joh!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:02 schreef essnhills het volgende:
893 Hometown Glory Adele![]()
892 Candle In The Wind (1997) Elton John![]()
891 Glory Days Bruce Springsteen![]()
890 Michelle The Beatles![]()
889 Zoutelande Bløf ft. Geike![]()
888 Vivo Per Lei Andrea Bocelli
887 I Heard It Through The Grapevine Creedence Clearwater Revival![]()
886 Wonderfull Days Charlie Lownoise & Mental Theo![]()
885 Adventure Of A Lifetime Coldplay![]()
884 Where Is The Love Black Eyed Peas![]()
883 Mercedes Benz Janis Joplin![]()
882 Knocking On Heaven's Door Bob Dylan![]()
881 Memory Barbra Streisand![]()
880 You're The Voice John Farnham![]()
879 Frozen Madonna

Laptop?quote:

Inderdaad. Alles moet maar stoppen als meer dan 10 mensen ergens last van hebben.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar ga niet iedereen een verbod opleggen omdat straattuig zich niet kan gedragen

quote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh kijk hier iemand even op Fok! pochen met een sociaal leven.![]()

Ach, die behoren tot het verleden.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |