Nee dat valt mee, hooguit een kwartiertje denk ik...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan sta je bij de hoofdpoort, grote kans dat je gebouw helemaal achteraan is. Kun je nog een uur gaan lopen
Heb je weer gelukquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee dat valt mee, hooguit een kwartiertje denk ik...
Moet je langer op zaal liggen en om 12 uur binnen zijn? Kort model snowflakesquote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:40 schreef mpc007 het volgende:
Laatste nieuws vanuit Den Helder: 'men' heeft hier besloten de voordelen die aan het volgen van de KOO (tov MWO) hangen tot nader order op te schorten vanwege legeringsproblemen, binding binnen de jaargroepen, etc.
Kortom; de substantiële bedragen die elk jaar in werving en selectie worden gestoken voor bijv aantrekken van officieren TD die al gestudeerd hebben zijn voor een deel verdampt door een nieuw beleid wat vermoedelijk wat lui de deur uit zal jagen![]()
Voor mij geldt 't sowieso nog niet, OD is nog niet aan bevordering toe. Gaat nu vooral om LD/TD. Wel oa die zaken jaquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:33 schreef detaris het volgende:
[..]
Moet je langer op zaal liggen en om 12 uur binnen zijn? Kort model snowflakes
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:33 schreef detaris het volgende:
[..]
Moet je langer op zaal liggen en om 12 uur binnen zijn? Kort model snowflakes
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:40 schreef mpc007 het volgende:
Laatste nieuws vanuit Den Helder: 'men' heeft hier besloten de voordelen die aan het volgen van de KOO (tov MWO) hangen tot nader order op te schorten vanwege legeringsproblemen, binding binnen de jaargroepen, etc.
Kortom; de substantiële bedragen die elk jaar in werving en selectie worden gestoken voor bijv aantrekken van officieren TD die al gestudeerd hebben zijn voor een deel verdampt door een nieuw beleid wat vermoedelijk wat lui de deur uit zal jagen![]()
Zullen alle wegbezuinigde onderdeelsbladen nu ook weer gaan verschijnen?quote:
Bijna elke cie had zijn eigen blaadjequote:Op maandag 22 januari 2018 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen alle wegbezuinigde onderdeelsbladen nu ook weer gaan verschijnen?
Nooit met MILES gewerkt hebben...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:15 schreef Thaboel het volgende:
Mag ik even opmerken dat mctc echt een ruk systeem is?
Thaboel staat er mooi op in ons blaadjequote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:10 schreef Awsom het volgende:
[..]
Bijna elke cie had zijn eigen blaadje
Haha dan weet je wie je de komende wapendag een biertje mag aanbiedenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Thaboel staat er mooi op in ons blaadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |