Nope. Ik kijk a gogo nooit, dan mis ik teveel van de Lijst.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wie heeft die docu van de eerste a gogo over dit nummer gezien? Ik vond hem oprecht interessant te zien
Hij IS grappig, nouja, was.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hans Teeuwen wordt op de een of andere manier al grappig gevonden als hij met een debiel stemmetje muziek uit de jaren '80 zingt.
Ja!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wie heeft die docu van de eerste a gogo over dit nummer gezien? Ik vond hem oprecht interessant te zien
Hullegaar niksquote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met jaren 80 muziek?
Niets, zolang het geen Modern Talking oid isquote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met jaren 80 muziek?
Dat dacht ikquote:
Ik acht de kans groot dat je het nog nooit hebt gehoord. Het is relatief onbekend.quote:
checkquote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef Berkery het volgende:
Songs from the big chair staat hier ook nog in de kast
Dat is toch fantastisch?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niets, zolang het geen Modern Talking oid is
Ik. Was heel mooi idd. Sowieso geweldig programma.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Hans Teeuwen had op z'n hoogtepunt moeten stoppenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hans Teeuwen wordt op de een of andere manier al grappig gevonden als hij met een debiel stemmetje muziek uit de jaren '80 zingt.
Er mag van mij wel vaker een goed inhoudelijk muziekprogramma op tv komen, het jaar door.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik. Was heel mooi idd. Sowieso geweldig programma.
Zegmaar voor hij begon dus?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen had op z'n hoogtepunt moeten stoppen
Wel jammer dat ik dan wat top 2000 nummers moet skippen. Toch altijd een moeilijke overwegingquote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik. Was heel mooi idd. Sowieso geweldig programma.
Opnemen en later terugkijken?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dan wat top 2000 nummers moet skippen. Toch altijd een moeilijke overweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |