You shouldn't have to jump for joyquote:
Ik schreeuw het wel van me afquote:
Hans Teeuwen wordt op de een of andere manier al grappig gevonden als hij met een debiel stemmetje muziek uit de jaren '80 zingt.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:43 schreef houdjemond het volgende:
Hansje Teeuwen had een prima stukje hierover. SJOUT
Nee preciesquote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat is een ernstige situatie die momenteel niet gewenst is.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wie heeft die docu van de eerste a gogo over dit nummer gezien? Ik vond hem oprecht interessant te zien
Jep, ikquote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wie heeft die docu van de eerste a gogo over dit nummer gezien? Ik vond hem oprecht interessant te zien
Yup, enige a go go die ik tot nu toe heb gekeken, dat wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is er mis met jaren 80 muziek?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MaJo het volgende:
Dit is het bewijs dat lang niet alle jaren 80 muziek slecht is
Misschien als ik het hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten van Queen. Ik ken het ook nog niet zo lang.
fixedquote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef MaJo het volgende:
Dit is het bewijs dat bijna alle jaren 80 muziek niet slecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |