Ik heb vernomen dat hij bezig is de overstap te maken naar anarchistische progrock voor hoogbejaarden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Ed Sheeran ooit het veilige 'leuke muziek voor tienermeisjes' vaarwel zeggen?

quote:

Hij is gek.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Persefoneia het volgende:
Hunkering in zijn puurste vorm..... Stasse serieus????

Je mag wel gewoon aardappelen zeggen, hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
wij hebben vandaag trouwens patat gegeten...

badumtss.netquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is zo'n breekbaar liedje.

Wat is dat? Friet ken ik welquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
wij hebben vandaag trouwens patat gegeten...

Vanochtend anders een heerlijk zonnetje gehad hier.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Momenteel is Nederland dan een goede optie.

quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon aardappelen zeggen, hoor

wat is er mis met patat zeggenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon aardappelen zeggen, hoor

Heel Europa wel op dit moment, lijkt mequote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
R
Momenteel is Nederland dan een goede optie.

Brabanderquote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat is dat? Friet ken ik wel

quote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel Europa wel op dit moment, lijkt me

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |