Ik heb vernomen dat hij bezig is de overstap te maken naar anarchistische progrock voor hoogbejaarden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Ed Sheeran ooit het veilige 'leuke muziek voor tienermeisjes' vaarwel zeggen?
quote:
Hij is gek.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Persefoneia het volgende:
Hunkering in zijn puurste vorm..... Stasse serieus????
Je mag wel gewoon aardappelen zeggen, hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
wij hebben vandaag trouwens patat gegeten...
badumtss.netquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is zo'n breekbaar liedje.
Wat is dat? Friet ken ik welquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
wij hebben vandaag trouwens patat gegeten...
Vanochtend anders een heerlijk zonnetje gehad hier.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Momenteel is Nederland dan een goede optie.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon aardappelen zeggen, hoor
wat is er mis met patat zeggenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon aardappelen zeggen, hoor
Heel Europa wel op dit moment, lijkt mequote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
R
Momenteel is Nederland dan een goede optie.
Brabanderquote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat is dat? Friet ken ik wel
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel Europa wel op dit moment, lijkt me
Ook na werk in Haarlem verwelkomt met een mooi zonnetjequote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vanochtend anders een heerlijk zonnetje gehad hier.
ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit hier echt te hard om te lachen nu.
Dat is ook niet mijn categorie.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij bezig is de overstap te maken naar anarchistische progrock voor hoogbejaarden.
Ze vergeet dequote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had zichzelf dus ook Dick kunnen noemenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
De auteur van Moby-Dick, Herman Melville, is de oud-oudoom van Moby, en dit verklaart zijn artiestennaam.
Ik ben een trotse noordeling die friet zegt, haters gonna hatequote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Die film was 2 jaar voor dit album uitkwamquote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ik moet bij Moby altijd aan de film Romeo and Juliet denken. Weet niet of het dit nummer was als soundtrack maar in ieder geval wel van dit album. Goeie herinneringen aan
waarom zou je friet willen zeggen als je patat bedoelt?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben een trotse noordeling die friet zegt, haters gonna hate![]()
Er is niets mis met Brabantquote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch onnodig duur doen! Daarnaast krijg je dat mensen boven de rivieren het gaan verwarren met friet, moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat is er mis met patat zeggen
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |