nee, maar ja... we zijn tolerant hierover..quote:Op donderdag 28 december 2017 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is echt een prachtig nummer
Nou ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik dit hoor vind ik het bijna jammer dat ik geen Fries ben.
Brabanderquote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met die waardering voor dit nummer? Zijn er zoveel Friezen hier?
Jawel.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar ja... we zijn tolerant hierover..
Ik vind het ook best een mooi nummer hoor. En ik ben verdorie een Brabo. Moast es sjiieeeen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Fries maar wel 100% Fries bloedquote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Corrected for truthquote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik dit hoor vind ik het bijna jammer dat Fries bestaat
Nee, gewoon veel mensen met slechte smaak.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, West-Fries hierquote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben nu wel blij dat ik je vriend niet benquote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel.
Dit is wel een prachtig nummer
Geen discussie
oh.. mevrouw heeft een vriend en is ineens zelfverzekerd?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel.
Dit is wel een prachtig nummer
Geen discussie
Maar... dan ben je toch een Fries?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen Fries maar wel 100% Fries bloed
Opbokken.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel mensen met slechte smaak.
Niet in Friesland geborenquote:
Ikquote:Op donderdag 28 december 2017 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom ik met mijn 12,5%quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey gelukkig, ben je daar ook weer van genezenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben nu wel blij dat ik je vriend niet ben
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh.. mevrouw heeft een vriend en is ineens zelfverzekerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey gelukkig, ben je daar ook weer van genezen
ik heb Italiaans bloed, maar vind Laura Pausini nog steeds bagger.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh.. mevrouw heeft een vriend en is ineens zelfverzekerd?
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:08 schreef cafca het volgende:
Och, laat die friezen ook hun liedje hebben.
Wij hebben Guus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Wij hebben Guus!GuusGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Wij hebben Guus!GuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat ie echt op mute bij mij
Zingend schaap
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Meestal trap ik niet in dit soort inkoppertjes maar moest er nu wel even op ingaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zat al te vissen op een reactie van jou
Ik kan me ergere dingen voorstellenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Het kan vriezen, het kan dooien, maar jij het liever dooie friezen?
Eros Ramazotti daarentegenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb Italiaans bloed, maar vind Laura Pausini nog steeds bagger.
quote:
Daar kan ik me ook iets bij voorstellenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb Italiaans bloed, maar vind Laura Pausini nog steeds bagger.
I feel you broquote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]ik vond de oude ess leuker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |